• Nou kijk mijn vriendin is fan van hun. Ik heb er geen problemen mee ofzo hoor! Maar nu was mijn vraag wat vinden jullie van hun?

    xx


    I do not hook up.

    AWESOME :D!!

    En ik ga ze zien 11 juli =D
    heb ook al een meet en greet met ze gehad:D

    ze zijn egt zoo lief :D
    en niet te vergeten dat ze ongelovelijk hot zijn (A)

    haha:D


    I solemny swear i am up to no good

    Zowiezo, Cinema Bizarre heeft hun stijl HEEL ergens anders vandaan dan Tokio Hotel. Cinema Bizarre hun stijl komt van de Japanse stijl Visual Kei, of wat dan ook.. Ben het ff kwijt (A).

    Als een van jullie nu een bandje zou opstarten, je apart kleden, en ook iets van poprock maken,
    dan vind jij toch ook niet dat je ze na-aapt? Dan vind je dat je een eigen stijl muziek en kleren maakt. Tenzij je het bewust doet.

    SO WHAT, als Cinema Bizarre op een stelletje wijven lijkt. Het is hun stijl, en respecteer dat maar. Bill lijk ook op een wijf, en dat word dan als de Tokio Hotel fans als een upper groot drama gezien. "Omdat hij zogezegd niet gay is, en 100% NIET op een meisje lijkt."
    Ik kan zo nog veel meer bands opnoemen die nogal verwijfd zijn.

    Ikzelf ben gewoon fan van beide. Cinema Bizarre is goed, en Tokio Hotel ook. Respecteer gewoon andermans stijl, en ga niet zeggen dat ze anderen na-apen. Dat slaat gewoon nergens op.. ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks