• Ik heb weer een nieuwe tomtastische serie
    Ennn , heb weer wat rollen nodig^^

    Waar het over gaat:
    Titel: Amerika's next TopModel.
    Wanna be on Top?Apps is 16 wanneer ze meedoet aan het programma America’s next topmodel , ze blinkt uit en verschijnt op de covers, maar Geluk duurt nooit lang,ze zit nog op school en ze krijgt een geweldige concurente.Bovendien ontmoet ze Tom , bij een shoot in New Jersey, en ja hoor daar zit haar concurente ook die ook op Tom valt , zal Ze 'De top' halen en het hart van tom veroveren? Zie het in : America's next Topmodel.



    Rollen:
    verassing1:JOYCESTAR
    verassing2:xLovesBill
    verassing3:4YoMissBitch
    verassing4:LOLLIPOPx
    verassing5:sayXkiss
    verassing6:ITSMEFUCKERx
    verassing7: xNIJNTJE
    verassing8:BERTxERNIEx3




    ZAGEN WERKT NIET.

    i need:
    Attitude:
    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]
    Tekstje:
    wat vind je van het idee?


    Not the first one , The Best!

    Loveya<3

    i need: kies maar

    Attitude: Bitch

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]

    http://www.hln.be/static/FOTO/pe/11/0/11/art_large_205496.jpg

    Tekstje:
    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-



    wat vind je van het idee?: super leuk
    (A)

    kies maar ene rol voor me ^^

    Attitude: Eerlijk, lacht veel, Vrolijk, Betrouwbaar, goede vriendin

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]

    Tekstje: Hi!! Ik ben Tamar! Alles goed?? Met mij altijd!! Gelukkig! Ik ben een heel vrolijk persoon en ik lach echt super veel. Ik ben een heel eerlijk persoon en zou NOOIT liegen. Verder ben ik super betrouwbaar. En je kan altijd met me praten asl je ergens mee zit. Daarom denk ik dat ik wel een goede vriendin ben!
    Maar.. ik moet gaan! Someone is calling me!
    Bye!! xx

    wat vind je van het idee?; Cuuwl natuurlijk^^ anders zou ik geen rol willen toch =P I LIKE IT!! =) wil je me zeggen als het eerste deel er is??(A)

    Ik wil 6 of 8 x] kies jij maar welke het beste past =P


    ZORRY PLAATJE VERGETEN O.O

    komt eraan ;]


    Winter is coming.

    OKee dan hier met plaatje x] Ik wil verassing 6 ^^

    Attitude: Eerlijk, lacht veel, Vrolijk, Betrouwbaar, goede vriendin

    Plaatje[liefst scene maar origineel a.u.b]http://nd.blog.cz/m/miss-hannabeth.blog.cz/obrazky/27817434.jpg

    Tekstje: Hi!! Ik ben Tamar! Alles goed?? Met mij altijd!! Gelukkig! Ik ben een heel vrolijk persoon en ik lach echt super veel. Ik ben een heel eerlijk persoon en zou NOOIT liegen. Verder ben ik super betrouwbaar. En je kan altijd met me praten asl je ergens mee zit. Daarom denk ik dat ik wel een goede vriendin ben!
    Maar.. ik moet gaan! Someone is calling me!
    Bye!! xx

    wat vind je van het idee?; Cuuwl natuurlijk^^ anders zou ik geen rol willen toch =P I LIKE IT!! =) wil je me zeggen als het eerste deel er is??(A)


    Winter is coming.

    xDHellow.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zeg je als de Quiz er is lieverd (A)

    Zeg je als de Quiz er is lieverd (A)


    Me 2


    Live life limitless.

    Ik ga nu de rollen bekendmaken<3