• Gegroet Jonge Trainer en welkom in de wereld van Quizlet. Jou doel is het om de grooste pokemon meester van Quizlet te worden.

    Trainers:
    Jamess
    Pokemon's:
    - Togepi
    - Arbok

    Jesssie
    Pokemon's:
    - Arbok
    - Pikachu
    - Slowpoke

    Brock
    Pokemon's:
    -

    AshKetchum
    Pokemon's:
    - Charmander

    Dawn
    Pokemon's:
    - Snorlax
    - Cresselia

    Misty
    Pokemon's:
    -

    Gary
    Pokemon's:
    - Nidorina
    - Leafeon

    Teams:
    - Team Rocket (Jesssie, Jamess, Meowth)

    Pokemon Hospital Team:
    - NurseJoy
    - Klink

    Wilde Pokemons:
    LickiLicky
    Celebi
    Arcanine
    Ninetales
    Regigigas
    Sudowoodo
    Nidoqueen

    Regels:
    - Je kunt als wilde Pokemon alleen gevangen worden door een Trainer, maar meelopen en helpen van de trainer mag wel. (Hoewel dat raar gedrag zou zijn voor een wilde Pokemon)
    - Geef de wilde Pokemon de mogelijkheid om te kiezen of hij/zij in de pokeball wil blijven
    - Als je gevangen bent kun je niet meer weg bij de Trainer, behalve als je Trainer je vrij laat
    - Gebruik geen supermachtige TM's of HM's op je pokemon's
    - Hou het realistisch
    - Als gevangen pokemon moet je je houden aan en doen wat je Trainer zegt
    - Als Trainer ben je verantwoordelijk dat het goed gaat met je pokemon

    Vecht Scene voorbeeld:
    Jamess en Jesssie daagen elkaar uit voor een gevecht.
    Jamess: Sudowoodo, val aan met Rock Slide
    Sudowoodo: -Trapt stenen weg en veroorzakt een aardverschuiving, de stenen vallen op de pokemon van Jesssie-
    De pokemon van Jesssie is KO, Jamess wint het gevecht.

    Hoe vang je een wilde Pokemon:
    - Zeg in het topic dat je een pokeball gooit naar een wilde pokemon
    - Diegene die de pokemon speelt kan beslissen of hij/zij blijft zitten
    - Tada je hebt een pokemon (of niet)

    Als je een pokemon hebt gevangen, stuur mij alsjeblieft een GB. Dan kan ik dat meteen veranderen.
    Als je een wilde pokemon bent en niet in de lijst staat, stuur me dan alsjeblieft een GB.
    Als je een trainer bent en niet in de lijst staat, stuur me dan alsjeblieft een GB


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lickilicky schreef:
    Ik zit nu duits te leren, en hierna moet ik nog 4 hoofdstukken zien te typen, pokémon zijn is zwaar =_=

    Ik ben ook duist aan het leren het is mishandeling (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lickilicky schreef:
    Ik zit nu duits te leren, en hierna moet ik nog 4 hoofdstukken zien te typen, pokémon zijn is zwaar =_=

    Duits is makkelijk (joehoe), maar dat zal wel komen omdat ik vloeiend duits kan xD

    AshKetchum schreef:
    Maar nu ga ik eerst eten, want ik heb honger. Ash hungry. Ash wants food. NOWWW. :3


    Eet smakelijk ash. Tot straks een keer ofzo (doeg)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heeft iemand nog een idee hoe we meer pokemons kunnen krijgen? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    Heeft iemand nog een idee hoe we meer pokemons kunnen krijgen? ^^

    een quiz maken ^^?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    een quiz maken ^^?


    Maar hoe komen er dan meer pokemons? :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    QUIZ is goed idee^^


    You're amazing the way you are, never give up!

    klink schreef:
    QUIZ is goed idee^^


    Hoe hebben jullie dat in gedachten dan?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Hoe hebben jullie dat in gedachten dan?

    een quiz voor de rest heb ik niks in gedachten hoe het eruit zou moeten zien :Y)
    *gaat veder met duits*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewoon, een quiz waarin ze kunnen zienw at voor soort pokemon ze zijn? en dan bedoel i kwater, of electrisch, etc.
    en dan username suggesties er bij zetten!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nou , bij de uitslag, zet je gewoon de link van dit topic
    tadaa


    You're amazing the way you are, never give up!

    NurseJoy schreef:
    Gewoon, een quiz waarin ze kunnen zienw at voor soort pokemon ze zijn? en dan bedoel i kwater, of electrisch, etc.
    en dan username suggesties er bij zetten!


    Oh, zo. Ok, ik ga het regelen. Of wil 1 van jullie het doen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Oh, zo. Ok, ik ga het regelen. Of wil 1 van jullie het doen?

    ik weet te weinig van pokemons D:.
    maar we kunnen wel doen dat we met zijn 3e ozo wat bij elkraar doen en 1 iemand een quiz maakt.^^
    en dan allen maal een kubo geven zodat ie in de top komt:Y)-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    ik weet te weinig van pokemons D:.
    maar we kunnen wel doen dat we met zijn 3e ozo wat bij elkraar doen en 1 iemand een quiz maakt.^^
    en dan allen maal een kubo geven zodat ie in de top komt:Y)-


    Ok, als iedereen vragen maakt en die in dit topic dropt, maak ik er wel een quiz van.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Whaaa? Er is zelfs al een topic 4?
    *heeft alles niet echt gevolgd, omdat ze weg was*


    Ok dan... ik ga maar eens quizvragen bedenken...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Togepi schreef:
    (...)

    Ok, als iedereen vragen maakt en die in dit topic dropt, maak ik er wel een quiz van.

    Ik wil wel naar uitkomsten zoeken:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor