• Ja lees de titel,ik wordt er echt gek van.Tegenwoordig is het volgens mij 'in' om bi te zijn,ja ik ben het ook en nu komen er vragen naar m'n hoofd geslingerd van;

    Hoe weet je of je bi bent?
    Ja dat weet je toch niet,dat voel je,daar heb je gewoon een gevoel bij en dat hoef je niet te weten.

    Ik vind het onzin dat nou in een keer iedereen bi ¬¬'


    <3


    Lalalalalalalala.

    ik vind het zo vaag, dat iedereen dat plots zegt
    ik ben niet in de mode

    kweet ni meer wie et eeft gezegd maar die zei zo van; iedereen is bi

    blijkbaar is et waar

    Iedereen kan toch bi zijn?
    Niet dat ik het ben ofzo, maar ik heb geen problemen met bi's, want ik heb ook geen problemen met jou! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ^^ Amen siham x3

    Ik ben Hetero dus tja (H) en ik weet da ook 99.9% seker :D


    We can only learn to love by loving.

    Nou niet iedereen hier is gelijk bi, want ik ben toch echt hetero :) Niet dat ik er iets tegen heb, totaal niet :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De meeste mensen zullen wel menen dat ze bi zijn [/god dat hoop ik, like een bi-rage.. -.-] Alleen sommige mensen doen er echt overhip over >.< Das wel irriterend.


    Mew <3

    Youre so right honey <3 Like; het is net een rage zoals uhmm ToHo voor sommige ofzo maar nu dan misschien voor iedereen. Het lijkt erop, ik zeg niet voor de échte bi-mensen dat hun een rage zijn hea! Maar de fakers wel. I'm sorry maar als je denkt dat je als je bi word helemaal erbij gaat horen gewoon omdat je zegt dat je bi bent dan heb je het denk ik erg mis! Voor de échte bi mensen, neem dit please niet op als een grove reactie tegen jullie want tegen jullie heb ik niets.

    ik heb er een hekel aan als ze doordrammen over dat bi-zijn
    als iemand zegt dat die bi is lata die pers. dan gwn zijn inplaats van 20 vragen te stellen

    Idd, tis een rage gworde! :S Waarschijnlijk omda bekende vrouwe tegewoordig ook allemaal BI zijn fsoo ^^

    Mense die het écht zeker wete, en het ni zijn omdat het een rage is maar het zelf hebbe ontdekt: No Problem!
    Majah, die andere éh... :)


    007

    Jeej, laten we nou gaan doen alsof we allemaal hetero zijn. Kijken of dat ook een rage wordt 8D
    [/sarcasme]


    Mew <3

    Wat mij opgevallen, en ik zeg niet dat het altijd zo is, zijn van die zogenaamde scenekids en die zijn dan bi, want dat is scene. Maar die meiden hebben altijd een vriendje, en de jongens hebben altijd een vriend. Dus vaak heb ik het idee dat zulke jongens gewoon gay zijn, en die meiden zijn gewoon hetero. Ik denk dat velen het doen voor de aandacht.


    blame the bully.

    Wat mij opgevallen, en ik zeg niet dat het altijd zo is, zijn van die zogenaamde scenekids en die zijn dan bi, want dat is scene. Maar die meiden hebben altijd een vriendje, en de jongens hebben altijd een vriend. Dus vaak heb ik het idee dat zulke jongens gewoon gay zijn, en die meiden zijn gewoon hetero. Ik denk dat velen het doen voor de aandacht.

    AMEN!<3


    I do not hook up.

    Tja sinds kort is iedereen of: Bi,Lesbi,Scene,Emo,Depressief,Scene of hebben ze van die 'zogenaamde problemen'tuis.'

    Jij bent 12 de meeste komen er pas achter als je 18 ofzo bent dus.., ja Maar okee boeiend die fakers..

    Youre so right honey <3 Like; het is net een rage zoals uhmm ToHo voor sommige ofzo maar nu dan misschien voor iedereen. Het lijkt erop, ik zeg niet voor de échte bi-mensen dat hun een rage zijn hea! Maar de fakers wel. I'm sorry maar als je denkt dat je als je bi word helemaal erbij gaat horen gewoon omdat je zegt dat je bi bent dan heb je het denk ik erg mis! Voor de échte bi mensen, neem dit please niet op als een grove reactie tegen jullie want tegen jullie heb ik niets.

    Ik neem het niet grof op Honey. Ik ben het volkomen met je eens. En met Siham ook.


    Bored.

    Jij bent 12 de meeste komen er pas achter als je 18 ofzo bent dus.., ja Maar okee boeiend die fakers..
    Dat is mijn idee dus ook. Je kan niet op je 12e zeker weten dat je Bi bent. Je kan een vermoeden hebben, maar het zeker weten kan niet. Zeker niet als je nooit een meisje gezoend hebt. Of als je uberhaupt al eens gezoend hebt. Ik zou zeggen; pak het eerstvolgende meisje dat je ziet op de bek en oordeel dan pas of je Bi bent of niet.
    Voor mij is dit net alsof ik niet serieus wordt genomen. Het lijkt alsof ze gewoon spotten met wie ik ben.


    Bored.