• Ja lees de titel,ik wordt er echt gek van.Tegenwoordig is het volgens mij 'in' om bi te zijn,ja ik ben het ook en nu komen er vragen naar m'n hoofd geslingerd van;

    Hoe weet je of je bi bent?
    Ja dat weet je toch niet,dat voel je,daar heb je gewoon een gevoel bij en dat hoef je niet te weten.

    Ik vind het onzin dat nou in een keer iedereen bi ¬¬'


    <3


    Lalalalalalalala.

    OMG vandaag kwam ik een 12 jarig meisje tegen tijdens het krantenbezorgen. 12 jaar en die zei zelfs dat ze bi was, 2 vriendjes en een vriendin had :O.

    Bi zijn is normaal maar like, this is sick en ook niet meer normaal!


    wtf 2 vriendjes en een vriendin?ö en dat zegt ze dan ook nog tegen jou? Pff dat is ziek >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    wtf 2 vriendjes en een vriendin?ö en dat zegt ze dan ook nog tegen jou? Pff dat is ziek >.<

    Dat is zekers ziek.

    Ik ben 1 vriendin en ik ben daar heel gelukkig mee ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Tja sinds kort is iedereen of: Bi,Lesbi,Scene,Emo,Depressief,Scene of hebben ze van die 'zogenaamde problemen'tuis.'
    except for me x3
    maar ik heb helemaal niks van die 'bi-rage' gemerkt:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ah al die emo's zyn verre bi
    mor ik ben Hetro xD

    >.< ik vind het ook irri

    ik weet niet of ik BI ben want heb nooit met een meisje gehad dus weet niet hoe het is, maar ik sta open voor een relatie met een meisje en een jongen.


    maar kijk het is opzich nog niet eens dat het zo irritant dat iedereen opeen BI is maar ze blijven zeiken "ja ik ben BI" "ja ik val op meisjes en jongen" das zo irritant alsof je prijs klijgt omdat je BI bent >.<

    -xxx-


    P.s ik ben der niet mee eens dat je pas 18 kan zijn als je er achter komt of je BI bent, de een heeft het eerder in de gaten dan de andere, een vriend van mij is Homo en hij is ook pas 13 maar hij moet er niet aan denken om iets te hebben met een meisje.


    You can never wear to much black

    Ik en Sihampje zijn bi maatjes :Y)

    en tsjaaaaah

    kleine kindjes willen nou eenmaal anders zijn :')

    Whaa, niet aleen Bi zijn is Populer hoor,, ook Wannabe Zijn,, is Popu :D


    Dunno ><

    Whaa, niet aleen Bi zijn is Populer hoor,, ook Wannabe Zijn,, is Popu :D
    omg, die is goed XD

    (...)omg, die is goed XD

    Weet ik Tog [/Ego] HiHi


    Dunno ><

    OMG vandaag kwam ik een 12 jarig meisje tegen tijdens het krantenbezorgen. 12 jaar en die zei zelfs dat ze bi was, 2 vriendjes en een vriendin had :O.

    Bi zijn is normaal maar like, this is sick en ook niet meer normaal!

    Sommige mensen slaan echt helemaal door...


    No growth of the heart is ever a waste