• Ja lees de titel,ik wordt er echt gek van.Tegenwoordig is het volgens mij 'in' om bi te zijn,ja ik ben het ook en nu komen er vragen naar m'n hoofd geslingerd van;

    Hoe weet je of je bi bent?
    Ja dat weet je toch niet,dat voel je,daar heb je gewoon een gevoel bij en dat hoef je niet te weten.

    Ik vind het onzin dat nou in een keer iedereen bi ¬¬'


    <3


    Lalalalalalalala.

    Liefurd je hebt helemaal gelijk,zoiets kan je niet zomaar zeggen, een ding is zeker ik ben het niet,.. Het is toch wel bijzonderder om met een jongen te zoen als een meisje.., Nouja en als 12 jarige kan je dat toch zeker niet weten, de meeste 12jarigen hebben nog nieteens gezoend, of een vriendje gehad nou laat staan een vriendinnetje,. Maar er zijn natuurlijk altijd die er heel vroeg bij zijn... Het valt me wel op hoor dat als ik eens naar bruggers kijk op school dat die soms best wel sletterig zijn...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @BILLSxASS
    Ahmm *Vat dat als een belediging op* Ik ben een 12jarige hea >,< Hou daar ff rekening mee o,O Ich weiss dat je dat niet op mij hebt [/Hoop ik toch!] maar is toch niet zo leuk hooa ;)

    @LOLLIPOPx

    Sorry zo moet je het niet opvatten ik zeg alleen maar dat er meisjes zijn, serieus op schoolfeesten zoenen ze iemand voor een sigaret omdat hun ouders er niet achter mogen komen dat ze roken enzo.. Nouja at vind ik sletterig en daar bedoel ik jou heus niet mee, je meot je niet aangesproken voelen hoor.!:D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Like Not, Siham Pindakaas :/


    PoisonTrash on camera

    @ BILLSxASS
    Ach, dat ken ik >,< Bij mij op school zijn er ook eerstejaars net als mij maar die zijn dan echt piepklein Like, 1 meter 40 ofzo en dan dragen ze naaldhakken van super hoog. I mean, dát is ook sletterig you know >,<

    @ BILLSxASS
    Ach, dat ken ik >,< Bij mij op school zijn er ook eerstejaars net als mij maar die zijn dan echt piepklein Like, 1 meter 40 ofzo en dan dragen ze naaldhakken van super hoog. I mean, dát is ook sletterig you know >,<

    Ja ik weet het., zoiets bedoel ik dus, maar back on topic.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het komt door de 'emo-rage' dat iedereen Bi probeert te zijn ¬¬
    Maar ze vergeten waar het echt omdraait. Alsze dan horen dat ze een iemand van hetzelfde geslacht moeten zoenen krabbelen ze terug hoor ¬¬
    Ik ben 13(bijna 14!!!) En ik weet al zeker dat ik bi ben >< Het is best vroeg maar een vriendin had me gezoent dus sindsdien wist ik het al (A)
    En ik ben geen emo of scene.
    dus die mensen denken dat maar om zo emo te worden


    death to the one at the end of the serenade.

    @ BILLSxASS
    Ach, dat ken ik >,< Bij mij op school zijn er ook eerstejaars net als mij maar die zijn dan echt piepklein Like, 1 meter 40 ofzo en dan dragen ze naaldhakken van super hoog. I mean, dát is ook sletterig you know >,<

    Bij mij erger!! Een kind van nog geen 12 loopt met bakken make-up, naaldhakken, handtassen, juwelen(die je op de kermis kan winnen) rond. xD


    death to the one at the end of the serenade.

    ach nou ook weeer er is zo'n kind die opent gewoon 5 topics over dat ze bi is >.<


    Lalalalalalalala.

    inderdaad , ik ben ook bi.
    en plots is ieder meisje die ik ken het ook --'
    zwaar vermoeiend die mensjes , net of ze me willen uitlachen ofzo.

    echt waar , en meestal zijn het kinderen van 12 ofzo. dan kan je dat tog niet weten? nou , niet met zekerheid tenminste.

    like , ik heb nu bijna een relatie met sari(meisje dus)
    en plots vind ieder meisje sari leuk --'

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)Dat is mijn idee dus ook. Je kan niet op je 12e zeker weten dat je Bi bent. Je kan een vermoeden hebben, maar het zeker weten kan niet. Zeker niet als je nooit een meisje gezoend hebt. Of als je uberhaupt al eens gezoend hebt. Ik zou zeggen; pak het eerstvolgende meisje dat je ziet op de bek en oordeel dan pas of je Bi bent of niet.
    Voor mij is dit net alsof ik niet serieus wordt genomen. Het lijkt alsof ze gewoon spotten met wie ik ben.


    Maar kijk,mijn eerste zoen was met een meisje en ja het was een échte zoen en ik ben ook al verschillende keren op jongens én meisjes geweest dus ja^^ en ik spot écht niet met jou hoor^^


    Lalalalalalalala.

    Ik weet niet wat ik ben...
    Ik hou me er nou niet echt heel veel mee bezig. Ik maak gewoon lol in het leven. En ik kijk wel of ik later iets een jongen of meisje ga voelen. Dan kan ik nu dus nog niet egt zeggen :P

    maar ben geloof ik voor zo ver ik nu weet hetro...

    En nee ik heb HELEMAAL niets tegen bi zijn (A)

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Ik ben géén Bi ik ben gewoon HETRO!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    inderdaad schattii Ö

    iloveyouu x3 :3

    ik ben 100 % hetero en ben er trots op, niet dat ik iets tegen bi mensen heb. Maar heel quizlet is nu overspoeld door biseksuele twaalfjarigen.

    Dat komt dan echt ng geloofwaardig over :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33