• Ja lees de titel,ik wordt er echt gek van.Tegenwoordig is het volgens mij 'in' om bi te zijn,ja ik ben het ook en nu komen er vragen naar m'n hoofd geslingerd van;

    Hoe weet je of je bi bent?
    Ja dat weet je toch niet,dat voel je,daar heb je gewoon een gevoel bij en dat hoef je niet te weten.

    Ik vind het onzin dat nou in een keer iedereen bi ¬¬'


    <3


    Lalalalalalalala.

    Hmm ik vind dat echt nie inn!!

    je bent Inn' als je jezelf benn..

    x] Dat klopt nie helemaal volgens mij..

    (...)Dat is mijn idee dus ook. Je kan niet op je 12e zeker weten dat je Bi bent. Je kan een vermoeden hebben, maar het zeker weten kan niet. Zeker niet als je nooit een meisje gezoend hebt. Of als je uberhaupt al eens gezoend hebt. Ik zou zeggen; pak het eerstvolgende meisje dat je ziet op de bek en oordeel dan pas of je Bi bent of niet.
    Voor mij is dit net alsof ik niet serieus wordt genomen. Het lijkt alsof ze gewoon spotten met wie ik ben.


    Aach lieverd^^
    Ik spot zéker niet met wie je bent want dat is gewoon jezelf zijn. En tjah, die andere mensen als hun zogezegd bi zijn en áls ik ook bi zou zijn zou ik dat ook zo opnemen [/Ben ik niet] Maar ach, eigenlijk doe je toch gewoon lekker of ze niet bestaan? En vriend van me die is homo en als er iemand iets tegen hem heeft doe hij net alsof ze niet bestaan of negeert ze of eender wat. Alright, je kan je er misschien wat slecht bij voelen doordat ze je niet respecteren hou je bent maar dan moet je juist alleen naar de mensen omkijken die je wél respecteren hoe je bent en hun all jou aandacht geven. Wij [/Die dat hier allen in dit topic zijn] respecteren jouw [/altasn ik toch] hoe jij bent ^^

    Ik vind zoiezo de mensen die er voor uitkomen als ze Bi of Homo zijn supper coewl! Gewwon ik heb respect voor ze dat ze dat durven te uiten! Alks ik zelf in z'n situatie zou zitten zou ik echt gloei hard mijn mond houden!
    Maar goed nu over wat je zei, je hebt echt gelijk een hele hoop zeggen allemaal dat ze Bi zijn maar hebben volgens mij geen ene benul van wat dat inhoud ofzo. Die mensen denken gewoon; Ooow das Hip, dan ben ik het ook maar! --'
    En dan ff over de Scene kid's die altijd zeggen dat ze Bi zijn. Daar kijk ik anders tegen aan want ik voel me een Scene Kid en ben dus echt geen Bi ofzo... Whatever, ik heb respect voor jullie! <3


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Aach lieverd^^
    Ik spot zéker niet met wie je bent want dat is gewoon jezelf zijn. En tjah, die andere mensen als hun zogezegd bi zijn en áls ik ook bi zou zijn zou ik dat ook zo opnemen [/Ben ik niet] Maar ach, eigenlijk doe je toch gewoon lekker of ze niet bestaan? En vriend van me die is homo en als er iemand iets tegen hem heeft doe hij net alsof ze niet bestaan of negeert ze of eender wat. Alright, je kan je er misschien wat slecht bij voelen doordat ze je niet respecteren hou je bent maar dan moet je juist alleen naar de mensen omkijken die je wél respecteren hoe je bent en hun all jou aandacht geven. Wij [/Die dat hier allen in dit topic zijn] respecteren jouw [/altasn ik toch] hoe jij bent ^^

    Ik kan er op Quizlet gewoon niet meer omheen. Iedereen is ineens Biseksueel en ze hebben waarschijnlijk nog niet eens een meisje gezoend. Dat staat voor mij gelijk aan disrespect jegens mij én jegens Bomm. Iedereen op Quizlet volgt gewoon een rage. Net zoals toen met die geesten. Iemand plaatst een topic over geesten en ineens denkt heel Q geesten te zien (letterlijk).
    Ik vind het wel heel lief van je dat jij me gewoon respecteert. Dat kan ik van sommigen niet zeggen. n_n


    Bored.

    Ik hou het gewoon bij hetero zijn ._.

    ik vind het stom als iemand zegt dat ie bi is alstie het niet cker weet want dan weet je het niet of als ie het segt alleen om erbij te horen want ik vind dat dat niet hoeft. en ik heb niks tegen mensen die "bi" zijn want dat ben ik oowk.


    My Foughts You Can't Decode

    Ach, ik ken eigenlijk veel mensen die bi, lesbi of homo zijn dus heb ik zeker voor hun ook respect dus waarom zou dat dan anders zijn voor jouw & Bomm? I mean, ik vind het dom enzoo dat iedereen nu opééns Bi 'word" of denkt dat ze het zijn en dat vind ik erg voor jullie. En over die geesten.
    Ik wist het >,<
    Geesten bestaan gewoon niet. 'k Zei het toch domme kinders (puh)

    Geestjes bestaan wel :$
    En ik ben bang voor ze x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja. Bi is in nu.
    T is meegegaan met het "emo is in" kinda thing.
    Een groot deel van de emo's zijn bi, en daarom zeggen veel wannabe's dat ze bi zijn.
    Alleen het rare daaraan is dat ze meestal nog nooit een vriendin hebben gehad, en op dit moment een vriend hebben ofzo.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja, het viel mij ook al op! ;o


    AAP

    Goddamnit >,<
    Geesten bestaan niet! NIET NIET NIET! Stop ff met dat gezeik erover 'cause i know dat ze niet bestaan.

    Pfft. Het is zoo zielig als je Bi bent om 'erbij te horen'
    Dat kan toch nieteens? I mean, je kan niet verliefd worden op iemand van het zelfde geslacht om er bij te horen.. Want je kan niet zomaar zeggen; oke, 1 2 3, nu ben ik verliefd..
    dat is gewoon...
    dom. :S


    AAP

    Pfft. Het is zoo zielig als je Bi bent om 'erbij te horen' Dat is gewoon respectloos tegenover de mensen die het echt zijn. En je weet eht pas als je iemand van hetzelfde geslacht hebt gezoend, ja kan wel vermoedens enzo hebben, maar je moet het toch hebben gedaan.

    Dank je. Zeg dan op zn gewoon dat je nieuwsgierig bent naar iemand van hetzelfde geslacht ¬¬


    Bored.

    (...)
    Dank je. Zeg dan op zn gewoon dat je nieuwsgierig bent naar iemand van hetzelfde geslacht ¬¬

    Jah, vind ik ook. Nieuwsgierig zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jij bent 12 de meeste komen er pas achter als je 18 ofzo bent dus.., ja Maar okee boeiend die fakers..

    Daar ben ik het wel mee eens.
    kSnap niet waarom mensen het persé moeten weten als ze mijn leeftijd zijn. Ik bedoel, ik weet het niet zeker, maar dat boeit toch niet? Je wordt verliefd op wie je verliefd wordt, klaar.
    Dit komt volgens mij wel gwn door dat scenegedoe. Wat me ondertussen een beetje de keel uit begint te hangen -.- [niet beledigend naar scenepeepz bedoelt, maar iedereen associeert scenequeens de laatste tijd te veel met foute dingen]


    Mew <3