• Omdat we vandaag onze brief van school kregen om te zeggen in welke klas we komen. Ik wist dat onze klas werd gesplitst omdat iedereen andere vakken kozen voor het 3e schooljaar, Bijna al mijn vriendinnen hadden de zelfde vakken en sector gekozen als mij. Maar ik had verwacht dat ik minstens bij één vriendin zou te komen te zitten, blijkt dat we allemaal gescheiden zijn of sommigen wel bij elkaar. Maar ik ben fiejofiej bang dat alles van de 1e klas weer opnieuw gebeurt.

    In de eerste klas, was er een heel probleem -long story.- En uiteindelijk was ik een tijdje gepest en werd ik depressief en kreeg zelfmoord neigingen -wat ik nog steeds ben- en had geen vrienden in me klas, wel een paar buiten me klas. Aan het eind van het jaar ben ik nog wel vrienden geworden met een paar mensen, maar die leerde alleen maar 24/7. Ik had toen een vriendin -van buiten me klas- gevraagd of we de volgende jaar samen in de klas kwamen. Wat uiteindelijk wel gelukt is, alleen zij kwam bij mij in de klas.

    In de 2e klas ging alles beter, ik werd weer vrienden met de mensen waar ik problemen mee had. Tijden waar ik ongelukkig was waren minder geworden, en kreeg weer vrienden. Maar ik ben nu echt doodsbang dat alles weer opnieuw gebeurt wat in de eerste klas was gebeurt.
    fjiufhrui

    Dankje voor het lezen van dit nutteloos topic, waar ik even me hart kon luchten.


    They fell in love, didn't they?