• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind de organisatie van dit echt barslecht, nog slechter als de organisatie van Trxi (concertzaal in Antwerpen) en die vond ik al ongelofelijk slecht.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:13 ]

    is er iemand die op 1 oktober naar hilversum gaat en een extra polsbandje kan halen? ik kan er echt niet naartoe op die dag :(

    Ik woon in Amsterdam, jippie:]


    I´m nothing special.

    Hastings schreef:
    Ik wacht gewoon tot ze eens een concert hebben waar je op voorhand kaartjes kan bestellen via internet en je zéker weet dat je binnen kan komen. Want echt normaal noem ik dit niet hoor --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BubblyBubble schreef:
    Ja echt belachelijk, dacht ik: YES ik kan 5 oktober! Moet je dus van tevoren een wristband halen in HILVERSUM!? wtf? Omdat je anders niet binnenkomt? op 1 oktober moet je die halen, en laat ik dan net weer is niet kunnen -,- ik hoop maar dat je meerder bandjes tegelijk mag halen, want dan kan een vriendin van mij er ook eentje voor mij halen en anders ben ik gedoemd.....hoe verzinnen ze het dan ook?


    Je kan er wel heen zonder polsband , maaar je hebt een kans dat je niet binnen komt als het vol is.
    Ik ga niet -.-' Want heb die week toetsen , waar ik goed voor moet leren


    Danmarks Dynamite.

    Oké, nu moet je een mail naar ze sturen tussen 20.00 vandaag en 20.00 morgen met je; voor- en achternaam en woonplaats en je mag één extra vriendin meenemen.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Shuester schreef:
    Oké, nu moet je een mail naar ze sturen tussen 20.00 vandaag en 20.00 morgen met je; voor- en achternaam en woonplaats en je mag één extra vriendin meenemen.

    Huh? Explain please


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hier alle informatie.

    We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken.

    Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden.

    Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    Hier alle informatie.

    We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken.

    Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden.

    Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden

    Dank je


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oké, en nu heb ik nog een vraagje:
    Hoe zit het nou: is het een concert of een Q&A? Want er zijn mensen hier in dit topic die zeggen dat het geen concert is, maar een Q&A


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    Oké, en nu heb ik nog een vraagje:
    Hoe zit het nou: is het een concert of een Q&A? Want er zijn mensen hier in dit topic die zeggen dat het geen concert is, maar een Q&A

    Het is ook helemaal geen concert. Het is een Q&A


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Het is ook helemaal geen concert. Het is een Q&A

    Fijn, waarom hebben we dan al die moeite moeten doen om ze naar Nederland te krijgen --'
    En dat vind ik eigenlijk verspilde moeite, werkt ook niet voor mij met school --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    Fijn, waarom hebben we dan al die moeite moeten doen om ze naar Nederland te krijgen --'
    En dat vind ik eigenlijk verspilde moeite, werkt ook niet voor mij met school --'

    Daar ben ik het ook mee eens. Maar ja, dit bepalen de jongens waarschijnlijk ook niet allemaal zelf.


    JDN.

    Dus het is geen concert maar een Q&A?
    En moet je dan alleen je info in die mail sturen, en later betalen? Ik snap er echt niks meer van @_@


    Trust me. I'm the doctor

    Joszie schreef:
    (...)
    Daar ben ik het ook mee eens. Maar ja, dit bepalen de jongens waarschijnlijk ook niet allemaal zelf.

    Denk het niet nee.
    Weet je, ik vind het gewoon zo stom dat ze er niet een concert bij doen ofzo. Waarom zou je namelijk naar Nederland komen enkel voor een Q&A?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful