• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I'm not amused with the date.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BubblyBubble schreef:
    (...)

    Hij zegt alleen dat ie er zin in heeft....


    huh? Liam tweet: So excited to travel Europe Xx en een meisje antwoordt: are you coming to holland? waarop hij antwoordt: Maybe
    ach ja, als ze komen op 5oktober vind ik het kut D:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:45 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Stom :c


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    5 oktober dus. Fuckers.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het echt stom dat ze op een doordeweekse dag komen. Ze komen wel op zondag naar Zweden, waarom dan niet op zondag naar Nederland?;(


    There is nothing more badass than being yourself

    Okay dus, ik ben een klein beetje gefrustreerd omdat het midden in mn toetsweek is en ik dus niet mag van mijn moeder & ik kan ook niet dood leuk zeggen dat ik bij een vriendin logeer, want ze laat me echt niet gaan als ik de volgende dag toetsen heb...

    Iemand toevallig een idee hoe ik het huis uit kan sneeken? Hahaha


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Constitution schreef:
    I'm not amused with the date.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Die mensen zijn gewoon echt dom. Wie verzint het om doordeweeks te komen? En waarom al zo snel? Ik zou tot begin volgend jaar wachten of zo... Misschien in de kerstvakantie anders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Die mensen zijn gewoon echt dom. Wie verzint het om doordeweeks te komen? En waarom al zo snel? Ik zou tot begin volgend jaar wachten of zo... Misschien in de kerstvakantie anders.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wel vervelend dat ze dan komen inderdaad. In Zweden komen ze de zondag ervoor, 2 oktober. Dat had ik nou echt veel fijner gevonden!
    Maar goed, om 1D te zien ga ik gewoon een dagje school skippen, ik moet dan namelijk helemaal vanuit Drenthe komen. Dikke pech, zo'n kans krijg ik nooit weer. En mijn ouders vinden het oké.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:58 ]


    JDN.

    Amsterdam, 5 oktober
    fuck fuck fuck fuck fuck waarom in fucking Nederland gast )':

    Mugwump schreef:
    Die mensen zijn gewoon echt dom. Wie verzint het om doordeweeks te komen? En waarom al zo snel? Ik zou tot begin volgend jaar wachten of zo... Misschien in de kerstvakantie anders.

    Lol, bijna alle concerten zijn wel doordeweeks? Maar ja, ze hadden beter gewacht

    Ik had gelezen dat ze laat in de middag komen, ze hebben rekening met de school fans gehouden (krul)


    They were never in fact homeless

    Fog schreef:
    (...)

    huh? Liam tweet: So excited to travel Europe Xx en een meisje antwoordt: are you coming to holland? waarop hij antwoordt: Maybe
    ach ja, als ze komen op 5oktober vind ik het kut D:

    Haha ze komen sowieso hij houdt ons gewoon in spanning & stuff ;D


    They were never in fact homeless

    Ze komen sowieso + ik haat het nog steeds want Amsterdam is dik 4 uur rijden van waar ik woon dus mag ik er sowieso niet naartoe. En ik wacht er al zo lang op, ik wil hun al zó lang zien ><