• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    & voor diegene die nog twijfelen; Officiele data & stuff

    Dus ze denken dat iedereen wel 2x op en neer naar Amsterdam kan reizen (onder schooltijd ook voor velen), ook nog het geluk zullen hebben om de 'beperkte' kaartjes te kunnen bemachtigen.. Yeah right, flikker toch op. Al die fucking moeite voor niets.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Dus ze denken dat iedereen wel 2x op en neer naar Amsterdam kan reizen (onder schooltijd ook voor velen), ook nog het geluk zullen hebben om de 'beperkte' kaartjes te kunnen bemachtigen.. Yeah right, flikker toch op. Al die fucking moeite voor niets.

    Idd. Ik moet op de zaterdag paardrijden tot half twaalf. Wil ik daar om 2 uur zijn, moet ik wel heel erg opschieten --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Elk concert is wel op een doordeweekse dag, dus er is geen reden om te zeuren over dat. Justin Bieber kwam ook op een dinsdag of donderdag, weet ik veel wanneer. Anyways, ze zeggen dat als je zéker wilt weten dat je er in kan, dat je dan die armbandjes moet halen. Het hoeft niet. LEES GOED. Als je slim bent haal je die armbandjes en ga je 5 oktober naar Amsterdam. Wees blij dat ze komen, ze konden ook ons overgeslagen hebben. -.-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:17 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga denk ik niet -.-'
    Heb als het goed is een toets. En ben bang dat ik niet eens binnen kom ;s


    Danmarks Dynamite.

    En btw , Amsterdam is wel de grootste stad , denk dat ze het daarom hebben gedaan


    Danmarks Dynamite.

    Amsterdam ligt dicht bij de luchthaven. Centraal voor het luchtverkeer van andere landen, hoofdstad. Daarom dus haha.


    SLOAN.

    Louisholic schreef:
    Elk concert is wel op een doordeweekse dag, dus er is geen reden om te zeuren over dat. Justin Bieber kwam ook op een dinsdag of donderdag, weet ik veel wanneer. Anyways, ze zeggen dat als je zéker wilt weten dat je er in kan, dat je dan die armbandjes moet halen. Het hoeft niet. LEES GOED. Als je slim bent haal je die armbandjes en ga je 5 oktober naar Amsterdam. Wees blij dat ze komen, ze konden ook ons overgeslagen hebben. -.-

    Ja en wat als je der niet in komt zonder bandjes? Dan sta je daar leuk in Amsterdam. En ja, meestal zijn concerten op een doordeweekse dag maar dan wordt het niet pas 3 weekjes van tevoren gezegd welke datum + ze hebben nog nieteens de tijden en daarbij is het nieteens een concert. -_-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:47 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wacht gewoon tot ze eens een concert hebben waar je op voorhand kaartjes kan bestellen via internet en je zéker weet dat je binnen kan komen. Want echt normaal noem ik dit niet hoor --'

    Hastings schreef:
    Ik wacht gewoon tot ze eens een concert hebben waar je op voorhand kaartjes kan bestellen via internet en je zéker weet dat je binnen kan komen. Want echt normaal noem ik dit niet hoor --'


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lame

    Evanesca schreef:
    (...)
    Ja en wat als je der niet in komt zonder bandjes? Dan sta je daar leuk in Amsterdam. En ja, meestal zijn concerten op een doordeweekse dag maar dan wordt het niet pas 3 weekjes van tevoren gezegd welke datum + ze hebben nog nieteens de tijden en daarbij is het nieteens een concert. -_-

    Ja, zo hebben ze het nou eenmaal geregeld. En het is inderdaad zo, ze hebben het superdom geregeld. Ze moesten het wat beter plannen, I agree with that. Maar er gaat niks aan worden veranderd, wat we ook doen. Als je kan dan ga je, als je niet kan dan ga je niet. Het is niet de enige keer dat ze naar Nederland komen. Het is een Q&A, geen concert, dus ze zullen vast wel een keer een World Tour doen ofzo. Zo beroemd worden ze wel, let maar op mijn woorden.


    We accept the love we think we deserve.

    Louisholic schreef:
    (...)
    Ja, zo hebben ze het nou eenmaal geregeld. En het is inderdaad zo, ze hebben het superdom geregeld. Ze moesten het wat beter plannen, I agree with that. Maar er gaat niks aan worden veranderd, wat we ook doen. Als je kan dan ga je, als je niet kan dan ga je niet. Het is niet de enige keer dat ze naar Nederland komen. Het is een Q&A, geen concert, dus ze zullen vast wel een keer een World Tour doen ofzo. Zo beroemd worden ze wel, let maar op mijn woorden.

    Dat geloof ik ook wel weer :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Louisholic schreef:
    (...)
    Ja, zo hebben ze het nou eenmaal geregeld. En het is inderdaad zo, ze hebben het superdom geregeld. Ze moesten het wat beter plannen, I agree with that. Maar er gaat niks aan worden veranderd, wat we ook doen. Als je kan dan ga je, als je niet kan dan ga je niet. Het is niet de enige keer dat ze naar Nederland komen. Het is een Q&A, geen concert, dus ze zullen vast wel een keer een World Tour doen ofzo. Zo beroemd worden ze wel, let maar op mijn woorden.


    Save me from myself.

    Ja echt belachelijk, dacht ik: YES ik kan 5 oktober! Moet je dus van tevoren een wristband halen in HILVERSUM!? wtf? Omdat je anders niet binnenkomt? op 1 oktober moet je die halen, en laat ik dan net weer is niet kunnen -,- ik hoop maar dat je meerder bandjes tegelijk mag halen, want dan kan een vriendin van mij er ook eentje voor mij halen en anders ben ik gedoemd.....hoe verzinnen ze het dan ook?


    You never fail, unless you keep trying...