• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:56 ]

    Caipirinha schreef:
    Goh lekker kinderachtig zijn we weer! Ze kunnen je toch niets maken. Zijn allemaal stoere praatjes. Zorg dat je gewoon samen met iemand bent en ze negeert, dan is de lol er voor hun heel snel af. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uneventful schreef:
    Ze gaan helemaal niks doen schat, whaha ik lag me kapot om die krabbel, srsly. Ze doen nu heel stoer en als ze voor je staan staan ze te trillen, dat is me al heel lang verteld maar nog steeds geef ik er geen fuck aan. Want ze doen stoer voor mensen die dat toevallig lezen, verder niks.


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Blaffende honden bijten niet.

    Kinderen praten altijd megastoer op hyves enzo, maar als puntje bij paaltje komt, durven ze helemaal niks. Blijf gewoon lekker in de buurt van je vriendinnen die dag, dan hoef je ook nergens bang voor te zijn.


    ars moriendi

    Ik zou het aan mijn ouders vertellen.


    Save me from myself.

    Ten eerste is dat wijf die dat typte echt een mongool ofzo? Serieus, ABN nooit van gehoord. En ten tweede, vermijd inderdaad die plekken maar voor de zekerheid zoals iedereen al zegt. Succes (:

    Meid, ze denkt dat ze stoer is, ik denk echt wel dat ze het toch niet zou durven doen, en anders ga naar je docent of naar je ouders.. En zei kan echt niet goed schrijven, ze is niet bepaald slim.

    Sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    vertel het soieso je ouders en je mentor zodat ze je in de gaten kunnen houden.
    en ojaa dan kan je vader ofzo naar diegene gaan die dit allemaal organiseert en dan doet ze neitmeer zo stoer heer geloff me.
    mijn broer die werk ook een keer bedreigt van; ja ik sla je helemaal in elkaar maandag ik breek je benen en armen enzo.
    nou mn vader hoorde het hij werd woest ging dr heen en die jongen scheet zowat in zijn broek joh!!
    hahaah ik heb me doodgelachen en nu lach ik weer(ik ging toen mee btw)

    en hij heeft niks meer gedaan hoor, de scheiterd.
    en als je tog naar zo'n plek gaat/moet. neem een vriendin of iemand anders mee ga iedergeval niet alleen!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gaat dit over die Robin dinges?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die zitten je gewoon op te naaien.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ze kunnen niet eens fatsoenlijk wat spellen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room