• Waarom mensen een mascara van 15 euro kopen terwijl die van 1,99 van de essence ook goed is? Gisteren gekocht en werkt prima, het aanbrengen ging makkelijker dan met de mascara van 15 euro. Welke gebruik jij en waarom kies je voor deze en niet een andere?


    You were born original, don't die as a copy.

    Toboe schreef:
    Bij die van 1,99 gaan mijn ogen ontsteken. That's why


    Ai, dat is balen.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    C18 schreef:
    Lancome Hypnose Drama, daar kan geen goedkopere mascara tegenop imo. Ik had er eens eentje van Rimmel gehaald - Colossal - maar was daar behoorlijk ontevreden over. Dus vraag ik deze nu telkens als verjaardagscadeau :]



    Hoe duur is die mascara dan als je hem voor je verjaardag vraagt?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik gebruik die van de action en die is de beste van alle mascara's die ik thuis heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catrice - Lashes To Kill
    Catrice - Lash Plus

    beide 5 euro of zo, en ze zijn fijn :3


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Catrice - Lashes To Kill
    Catrice - Lash Plus

    beide 5 euro of zo, en ze zijn fijn :3


    Dat vind ik nog best meevallen dan.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij die goedkopere van essence gaan al mijn wimpers kapot. En ik vind de iets duurdere toch iets mooier en hebben over het algemeen naar mijn idee een fijner borsteltje.


    The truth is out there.

    Gewoon geen mascara.

    Ik heb mascara van Clinique, deze kost 21 euro, dit kan je duur vinden maar ik heb het er voor over. (: Als ik andere (goedkopere) mascara gebruik gaan mijn ogen opzwellen en krijgen ik rode bulten in mijn gezicht. (Komt door mijn allergie)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nymeria schreef:
    Bij die goedkopere van essence gaan al mijn wimpers kapot. En ik vind de iets duurdere toch iets mooier en hebben over het algemeen naar mijn idee een fijner borsteltje.


    Essence all eyes on me, multi-effect mascara 03 deep purple heeft een heel fijn borsteltje.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn ogen gaan irriteren door goedkope mascara en het klontert snel en ik moet veel meer laagjes opdoen voordat je eindelijk ziet dat ik mascara op heb. Daarom koop ik altijd dure merken.


    Even a white rose has a black shadow.

    Toboe schreef:
    Bij die van 1,99 gaan mijn ogen ontsteken. That's why


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Dus je koopt een mascara alleen omdat hij er grappig uitziet of ook omdat hij goed werkt en een goede prijs heeft?

    Ja, ik koop hem alleen omdat hij er grappig uitziet (:. Maar dat is mijn logica hahaa. Hij werk trouwens wel prima hoor.


    i put the fun in funeral

    Discover schreef:
    Mijn ogen gaan irriteren door goedkope mascara en het klontert snel en ik moet veel meer laagjes opdoen voordat je eindelijk ziet dat ik mascara op heb. Daarom koop ik altijd dure merken.


    Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het soort wimper dat je hebt en welk resultaat je er mee wilt berijken, maar met mijn zwarte donkere wimpers werkt zelfs goedkope mascara prima, mensen die ontstekingen krijgen kan ik dan nog wel begrijpen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Essence all eyes on me, multi-effect mascara 03 deep purple heeft een heel fijn borsteltje.:)


    ben je soms essence uithangbord ofzo?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    2x Bourjois, allebei 14.50 en het zijn echt mijn schatjes.


    It's time to be happy again.