• Waarom mensen een mascara van 15 euro kopen terwijl die van 1,99 van de essence ook goed is? Gisteren gekocht en werkt prima, het aanbrengen ging makkelijker dan met de mascara van 15 euro. Welke gebruik jij en waarom kies je voor deze en niet een andere?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Uhm....Ik kan het niet zogoed uitleggen omdat ik niet weet hoe ze het doet, ik zal eens kijken morgenvroeg en het je later sturen in een pb.:)


    Oké, dankjewel! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Padalecki schreef:
    (...)

    Oké, dankjewel! ^^


    Graag gedaan.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik koop niks anders dan Chanel, die kost 22 of 25 euro -facepalm-

    Haha, ik vind het niet erg hoor dat je er een topic over opent, maar essence vind ik echt waardeloos. Ik denk dat je beter een goede kunt kopen waar je langer mee doet dan een goedkope waar je niks aan hebt. Goedkoop is vaak duurkoop.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ibxe schreef:
    (...)

    Oké ik heb hier geen verstand van maar laat me raden: De duurste merken?xd


    Geen idee, Clinique is in iedergavel niet het duurste, rond de 20euro, de andere zijn duurder


    All I have in life, is my imagniation.

    Snivellus schreef:
    Ik koop niks anders dan Chanel, die kost 22 of 25 euro -facepalm-

    Haha, ik vind het niet erg hoor dat je er een topic over opent, maar essence vind ik echt waardeloos. Ik denk dat je beter een goede kunt kopen waar je langer mee doet dan een goedkope waar je niks aan hebt. Goedkoop is vaak duurkoop.


    Haha, oké dan.:P Ik zweer bij essence.(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    misschien komt dat omdat sommige mensen niet tegen goedkope mascara kunnen
    bij mij gaat het soms irriteren, dusja ik gebruik geen goedkope meer

    Videotape schreef:
    (...)

    Geen idee, Clinique is in iedergavel niet het duurste, rond de 20euro, de andere zijn duurder


    is niet altijd zo
    ik heb er 1 van Rimmel
    12 euro, maar heb m gekocht voor 9
    25 procent korting haha

    Ibxe schreef:
    (...)

    Hoe duur is die mascara dan als je hem voor je verjaardag vraagt?

    30 euri. Niet dat ik 't niet zelf kan dokken van m'n stufi, maar goed, vond 't wel een mooi verjaarscadeau :]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat ze meestal beter zijn als ze wat duurder van prijs zijn, dit door de structuur die de mascara bevat en een fijner borsteltje.
    Die goedkopere gaan ook sneller irritaties opwekken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik krijg van mijn moeder altijd van Rimmel, ik weet niet hoe duur die is, hij is echt super goed, ik heb een super lieve mama, ik krijg altijd mijn make-up van haar, maar vaak draag ik geen make-up (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik gebruik mascara van l'Oreal Paris (Million Lashes), dit omdat hij heftig in de aanbieding was. Van 17 euro nog wat naar 7 euro. Toen dacht ik: Waarom ook niet...

    Normaal gebruik ik ook Essence of Yves Rocher (daar krijg ik nog wel eens mascara van mijn moeder)


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    ik gebruik er vaak verschillende.


    Save me from myself.

    One by One van Maybelline. En ik vind de duurdere toch wel fijner.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    omdat de duurdere beter zijn en minder klonteren en ook langer blijven zitten én waterdicht zijn. Die van mij was 13 euro geloof ik (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind