• Waarom mensen een mascara van 15 euro kopen terwijl die van 1,99 van de essence ook goed is? Gisteren gekocht en werkt prima, het aanbrengen ging makkelijker dan met de mascara van 15 euro. Welke gebruik jij en waarom kies je voor deze en niet een andere?


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb een max factor van 15 euro. Die zijn beter dan die goedkopere en ik weet tenminste dat ik er niet allergisch voor ben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Snorlax schreef:
    (...)

    ben je soms essence uithangbord ofzo?

    Hahaha, jij bent grappig (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    The Colossal Volum' Express van Maybeline New York ( en nog 2 van maybeline)

    en jha, dat is een van die dure XD ik vind die gwn heel goed! en ze zien er zo mooi uit XD

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:03 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik heb er van body shop,(geen idee hoeveel die koste)
    ik wil echt niks dat op dieren getest is.

    Fitch schreef:
    2x Bourjois, allebei 14.50 en het zijn echt mijn schatjes.
    Oef duur.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    De rede wrm mensen duurdere doen..
    Omdat ze met die beter overweg kunnen (: & van sommige die goedkoper zijn zijn ze allergisch voor ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spiritual schreef:
    The Colossal Volum' Express van Maybeline New York

    en jha, dat is een van die dure XD ik vind die gwn heel goed!


    He ieder zijn eigen mening he, ik vind het gewoon duur om zoveel aan een mascara uit te geven maar het is jullie geld.;)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb één uit de hema voor 2,50 euro. Hij is goed; geen klonters, gemakkelijk aan te brengen en blijft lang zitten. Het is wel zo dat hij niet veel volume brengt, maar mijn wimpers zijn sowieso al vrij lang, dus ik hoef dat niet.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ibxe schreef:
    (...)

    He ieder zijn eigen mening he, ik vind het gewoon duur om zoveel aan een mascara uit te geven maar het is jullie geld.;)


    Ik koop het alleen als het in de aanbieding is XD dus de helft van de prijs :) dan is ie ongeveer 7 euro, en dat vind ik wel goed, en ik kan er heel lang mee doen =P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Naja, ieder zijn eigen voorkeur, toch? (cat)

    Ik draag gewoon wat ik mamalief kan aansmeren om te kopen, muahaha.

    Padalecki schreef:
    Ik heb één uit de hema voor 2,50 euro. Hij is goed; geen klonters, gemakkelijk aan te brengen en blijft lang zitten. Het is wel zo dat hij niet veel volume brengt, maar mijn wimpers zijn sowieso al vrij lang, dus ik hoef dat niet.


    Het is ook zo dat je het zelf goed moet kunnen, mijn moeder kan met elke mascara je wimpers langer maken.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Spiritual schreef:
    (...)

    Ik koop het alleen als het in de aanbieding is XD dus de helft van de prijs :) dan is ie ongeveer 7 euro, en dat vind ik wel goed, en ik kan er heel lang mee doen =P


    Thats the spirit.=D Haha zo doet mijn moeder het ook.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Thats the spirit.=D Haha zo doet mijn moeder het ook.:)


    Anders is het wel érg duur =P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Spiritual schreef:
    (...)

    Anders is het wel érg duur =P


    Dat vind ik dus ook maarja.:P


    You were born original, don't die as a copy.


    Hij was toen voor een introductieprijs van 10 euro. Hij geeft me prachtige ogen die ik van essence-mascara niet krijg.


    Today will be Girl's Day party with you~