• Waarom mensen een mascara van 15 euro kopen terwijl die van 1,99 van de essence ook goed is? Gisteren gekocht en werkt prima, het aanbrengen ging makkelijker dan met de mascara van 15 euro. Welke gebruik jij en waarom kies je voor deze en niet een andere?


    You were born original, don't die as a copy.

    eerlijk gezegt draag ik geen make-up


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    haha ik gebruik ook die van 1,99 :'D het blijft ook zitten als je in de regen fiets :Y)(behalve als toen ik in de tuin stond en al drijf nat was =.=)


    Shoganai i ne~

    Ik heb die van mijn mama gestolen. Die is vast wel duur, maar ook heel goed. Haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook eens ene gekocht van essence en sorry, maar nee, nooit meer.
    Ik heb er ene van Gemey Maybelline en van Rimmel en die vind ik persoonlijk toch een stuk beter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ibxe schreef:
    (...)

    Dus je koopt een mascara alleen omdat hij er grappig uitziet of ook omdat hij goed werkt en een goede prijs heeft?

    who cares, ik geef ook zoon 15 euro per week uit aan dingen die er grappig uit zienxD



    Deze werkt erg goed voor mij, prijzig maar dan heb je ook een goede. Kan gemakkelijk in alle hoekjes komen en hij krult m'n wimpers ook meteen goed (:


    La credenza è una medicina contro il timore

    Assassin schreef:
    Ik vind de duurdere toch beter.


    (Be)lieve in (you)rself

    Lol, ik heb ern één van 15, 99 (zo een goud dopje en een zwart potje) en die is veel beter dan mijn goedkopere want die klontert niet & ja hij is gewoon beter.
    deze heb ik dus.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:40 ]