• Waarom mensen een mascara van 15 euro kopen terwijl die van 1,99 van de essence ook goed is? Gisteren gekocht en werkt prima, het aanbrengen ging makkelijker dan met de mascara van 15 euro. Welke gebruik jij en waarom kies je voor deze en niet een andere?


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik vind de duurdere toch beter.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ibxe schreef:
    (...)

    He ieder zijn eigen mening he, ik vind het gewoon duur om zoveel aan een mascara uit te geven maar het is jullie geld.;)


    Liever wat meer kwijt, dan wimpers die niet daadwerkelijk opvallender worden of constant met tranende en ontstoken ogen rond te lopen (krul) Die van Essence enal die werken bij mij niet, terwijl ik ze wel geprobeerd heb, en ik ben allergisch voor de meesten, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik gebruik momenteel een tester van Chanel,die ik ergens bij een boekje heb gekregen. En die werkt goed. Anders gebruik ik een mascara van Nivea en geen idee hoeveel dat die kost. Als deze op is,ga ik een kopen van Mac.

    Ik heb een viendin en die gebruikt alleen Clinique mascara, omdat dat het beste is voor haar lezen en anders haar ogen gaan ontsteken. En ik gebruik meestal Rimmel of Maybelline, omdat ik die fijn vindt. En 12 euro is niet heel duur, als je het gaat vergelijken. Ik wil ook niet 6 laagjes op moeten doen. Kost te veel tijd. Twee of drie moet genoeg zijn.


    Food.

    Avil schreef:
    Ik heb een viendin en die gebruikt alleen Clinique mascara, omdat dat het beste is voor haar lezen en anders haar ogen gaan ontsteken. En ik gebruik meestal Rimmel of Maybelline, omdat ik die fijn vindt. En 12 euro is niet heel duur, als je het gaat vergelijken. Ik wil ook niet 6 laagjes op moeten doen. Kost te veel tijd. Twee of drie moet genoeg zijn.


    Ik had met 1 laagje essence genoeg.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Het is ook zo dat je het zelf goed moet kunnen, mijn moeder kan met elke mascara je wimpers langer maken.:)


    Oh, klinkt interessant! Kan je de manier uitleggen met woorden? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Die goedkope vind ik niet fijn, vooral niet met mijn lenzen
    Ik heb er één van Rimmel en dat was alleen omdat die voor de helft van de prijs was. Anders gebruik ik die van mijn moeder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er ook eentje van Essence, van €2,60 ofzo :') Werkt prima, ik zie geen verschil met als ik duurdere gebruik. Al moet ik wel toegeven dat mijn ogen er wel eerder geirriteerd van raken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avox schreef:
    Die goedkope vind ik niet fijn, vooral niet met mijn lenzen
    Ik heb er één van Rimmel en dat was alleen omdat die voor de helft van de prijs was. Anders gebruik ik die van mijn moeder


    Haha, moeders make-up inpikken doe ik ook.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Oh, klinkt interessant! Kan je de manier uitleggen met woorden? (:


    Uhm....Ik kan het niet zogoed uitleggen omdat ik niet weet hoe ze het doet, ik zal eens kijken morgenvroeg en het je later sturen in een pb.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik koop gewoon eentje, en ik smeer ook geen 30 lagen mascara dus gaat ie heel lang mee.. -aa-

    Ik heb ook zo'n dure, maar dan in de aanbieding gekocht. En die zijn toch wel van betere kwaliteit, want daarvoor had ik ook zo'n goedkope...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sympathy schreef:
    Ik koop gewoon eentje, en ik smeer ook geen 30 lagen mascara dus gaat ie heel lang mee.. -aa-


    Moet je ook niet doen, veel mascara is slecht voor je wimpers.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oké, nu ga ik echt heel snob lijken maar: Chanel, Clinique en Lancome vind ik de beste merken voor mascara


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Oké, nu ga ik echt heel snob lijken maar: Chanel, Clinique en Lancome vind ik de beste merken voor mascara


    Oké ik heb hier geen verstand van maar laat me raden: De duurste merken?xd


    You were born original, don't die as a copy.