• Ja, ik hoorde net een liedje wat ik echt práchtig vond en wat me eraan herinnerde dat we moeten "houden van" in plaats van haten. Dat we allemaal mensen zijn en dat we zelfs met een heel klein beetje liefde heel veel kunnen bereiken en iemands dag een stuk mooier maken. Zet hier dus neer van wie je houdt en waarom, ik wil geen hatelijke reacties, alleen positieve. Bedenk je ook goed dat jij prachtig bent, op alle mogelijke manieren en dat de mensen die daar niet mee instemmen idioten zijn.
    Ik hoop dat dit liedje jullie ook kan inspireren:




    EDIT: Ik zie net dat iemand een haat-topic heeft geopend. Dat wil ik hier niet, ik wil echt puur en alleen positiviteit. Dat lucht veel meer op dan boos zijn en agressie.


    Because love is stronger than hate.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I love Amy, my girlfriend and Samantha, my best friend.

    Yay voor positieve topics!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hou zo ontzettend veel van mijn beste vriend Thijs, meer dan van mijn ouders, mijn broer of mijn vriend of van wie dan ook.
    Ik hou ook heel erg veel van mijn vriend, Marijn, hij is de jongen van mijn dromen en ik ben zo blij dat ik hem heb.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    NurseJoy schreef:
    I love Amy, my girlfriend and Samantha, my best friend.

    Yay voor positieve topics!


    YOU FORGOT MEEEEEE (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    YOU FORGOT MEEEEEE (huil)


    and my over-sexed stalker, of course...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Henk <3

    Ondanks het feit dat je onzichtbaar ben, I will always love you.
    en dan nu serieus.

    Ik hou van mijn vriendinnen die hoe dan ook contact met me willen houden , hoe moeilijk het ook is.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik hou van al mijn familie en vrienden. Ik mag mezelf echt gelukkig prijzen dat ik zo'n geweldige mensen om me heen heb. (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:31 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik hou heel erg veel van een jongen die al weer veel te lang, veel te ver weg is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik hou zo erg belachelijk veel van mijn nicht (die maar btw één dag ouder is dan mij n,n). Zij is gewoon mijn houvast, mijn beste vriendin. En van mijn zus (Zaine). Ze is gewoon de allerbeste zus die iemand maar kan inbeelden beter zelfs nog : )


    Stop trying to control everything and just let go.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    and my over-sexed stalker, of course...




    *hoofdklopje*


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hou zielsveel van mijn vriend en van mijn beste vriendin.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat liedje is echt prachtig. Staat op mijn ipod :3
    Ik hou zielsveel van mijn vriend en ik ga het hem blijven zeggen tot dat hij het eindelijk eens goed en wel beseft. Hij is alles voor me en ik zou echt kapot gaan moesten we uit elkaar gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik houd nog altijd van hem. Ookal heeft hij me pijn gedaan en is een relatie niet meer mogelijk.

    lang verhaal


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het heeft niet veel zin als ik het hier vertel, want geen van hen zit op Q.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Het heeft niet veel zin als ik het hier vertel, want geen van hen zit op Q.


    Als jij gelukkig van die mensen wordt moet je het zeker zeggen :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik hou nog van me oma die overleed net voor ik 6 werd , ik kan haar nog goed herinneren :c


    Shoganai i ne~