• Ja, ik hoorde net een liedje wat ik echt práchtig vond en wat me eraan herinnerde dat we moeten "houden van" in plaats van haten. Dat we allemaal mensen zijn en dat we zelfs met een heel klein beetje liefde heel veel kunnen bereiken en iemands dag een stuk mooier maken. Zet hier dus neer van wie je houdt en waarom, ik wil geen hatelijke reacties, alleen positieve. Bedenk je ook goed dat jij prachtig bent, op alle mogelijke manieren en dat de mensen die daar niet mee instemmen idioten zijn.
    Ik hoop dat dit liedje jullie ook kan inspireren:




    EDIT: Ik zie net dat iemand een haat-topic heeft geopend. Dat wil ik hier niet, ik wil echt puur en alleen positiviteit. Dat lucht veel meer op dan boos zijn en agressie.


    Because love is stronger than hate.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hou onder andere van mensen waarmee ik het goed kan vinden, waarmee ik lol kan maken, waarmee ik een goed gesprek kan voeren, etc [:

    Ik hou van Mijn Bff en al mijn andere vrienden ookal ken ik de meeste alleen van internet alsnog hou ik heel veel van ze <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik hou echt van Kristen ik zie haar als mijn zus, ik hou van mijn vriendje Justin(Ja ik date met een jongen die jonger is en het broertje is van mijn bff). Ook hou ik zielsveel van Rebecca(Snivellus) ik ken haar nog niet zo lang, maar Kristen heeft me hun pb's en gb's laten lezen en ik zie nu echt in dat ze een heel lief iemand is. Ook van mijn familie

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:49 ]


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Ik houd van hem, van mijn familie en van mijn vrienden.


    Hope goes lost but never dies.

    ik hou van hem, ookal is de kans groot dat het niet wederzijds is.

    Ik hou van de mensen die ik hier heb ontmoet en me door dik en dun steunen.
    en ik hou van de mensen in mijn omgeving. mijn ouders, mijn broertje - die ik beschouw als beste vriend - en mijn familie en vrienden.


    "POTATOOOOOE!"

    Immobulus schreef:
    Ik hou echt van Kristen ik zie haar als mijn zus, ik hou van mijn vriendje Justin(Ja ik date met een jongen die jonger is en het zusje is van mijn bff). Ook hou ik zielsveel van Rebecca(Snivellus) ik ken haar nog niet zo lang, maar Kristen heeft me hun pb's en gb's laten lezen en ik zie nu echt in dat ze een heel lief iemand is. Ook van mijn familie


    Je date met de jongen die het ZUSJE is van je bff?

    Applaus. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hou van mensen die niet van mij houden, in ieder geval niet zoveel als ik van hen hou, waaronder iemand waarbij elke keer dat ik hem zie mijn hart even een seconde stilstaat en als hij iets tegen me zegt de wereld stil lijkt te staan.


    Be strong now, because things will get better. It may be stormy now, but it can't rain forever.

    Ik hou verschrikkelijk veel van mijn familie en vrienden.
    Ik ben er voor jullie, altijd.


    Harry would be pikachu because everybody loves Pikachu.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Je date met de jongen die het ZUSJE is van je bff?

    Applaus. XD


    Oh shit sorry soort van speelingsfout-shame--shame-

    Maar wel xD


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Je hebt gelijk.

    Ik hou heel erg veel van Mitchell, omdat hij me hoe dan ook overal doorsleep, wat ik ook doe of zeg. Hij zorgt ervoor dat alles goed komt aan het einde.

    En ik hou van Sam, omdat ze de allerbeste vriendin is die iemand zich kan wensen, iemand die altijd voor me klaar staat en ik voor haar. Ze weet alles door alleen maar naar mij te kijken, door de manier waarop ik tegen haar praat.


    Your make-up is terrible

    Ik hou van mijn crush, ik zie hem doodgraag maar hij mij duidelijk niet. En dat haat ik dan weer (maar dat is het andere topic) en ik hou van mijn opa die twee jaar geleden gestorven is. En van mijn honden & ook wel van mijn vrienden

    Ik mis de vrienden die te ver weg wonen. Ik hou van ze. Ik hou van mijn opa die 5 jaar geleden is overleden, die ging huilen toen hij geen vergunning voor zijn Magnum kreeg. Ik mis mijn beste vrienden, die door zelfmoord tot hun einde zijn gekomen. Ik hou van de overleden artiesten die ik nooit gekend heb, behalve in mijn hart. Ik hou van Nancy, ook wel Yarilo hier.

    Ik ken wel liefde, hoor.
    (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik hou van mijn familie, en mijn vrienden, die er altijd voor me zijn, en voor wie ik er ook altijd probeer te zijn.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Blij dit te horen, mensen :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hou van mijn beste vrienden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'