• Ja, ik hoorde net een liedje wat ik echt práchtig vond en wat me eraan herinnerde dat we moeten "houden van" in plaats van haten. Dat we allemaal mensen zijn en dat we zelfs met een heel klein beetje liefde heel veel kunnen bereiken en iemands dag een stuk mooier maken. Zet hier dus neer van wie je houdt en waarom, ik wil geen hatelijke reacties, alleen positieve. Bedenk je ook goed dat jij prachtig bent, op alle mogelijke manieren en dat de mensen die daar niet mee instemmen idioten zijn.
    Ik hoop dat dit liedje jullie ook kan inspireren:




    EDIT: Ik zie net dat iemand een haat-topic heeft geopend. Dat wil ik hier niet, ik wil echt puur en alleen positiviteit. Dat lucht veel meer op dan boos zijn en agressie.


    Because love is stronger than hate.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 22:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hou superveel van mijn bestevriendinnen en vrienden... En mijn kleine nichtje....

    Ik hou van...

    Mijn oma, omdat ze heel veel voor me betekend en als sinds ik klein ben een soort van tweede moeder voor me is.

    Mijn opa, hij is een soort van tweede vader en ik kan altijd met hem lachen.

    Mijn moeder, we lijken gewoon veel op elkaar.

    Mijn vader, Hoewel we soms botsen kan ik altijd bij hem terecht.

    Mijn zus, We hebben wel een ruzie, we willen elkaar wel eens open krabben maar we zijn zussen en we zouden altijd voor elkaar opkomen wat er ook gebeurt.

    Mijn vriendinnen van de brugklas, zelfs nu wet niet meer bij elkaar in de klas zitten heb ik veel contact met ze. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

    En nog een stel andere mensen maar die noem ik een andere keer op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vergat de geweldige mensen die ik op Q. heb ontmoet. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mijn vriend. meer dan wie dan ook. of, om het met zijn woorden te zeggen, 'dankzij jou ben ik van de rand van de wereld af.'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn beste vriendin, mijn andere vriendinnen, mijn familie.
    Maar als ik eerlijk vooral mijn allerliefste vriend, van wie ik zielsveel houd. <3


    -

    Ik hou van mijn vrienden omdat.. ja, weet ik veel. Het is gewoon dat ze elke dag weer een glimlach op m'n gezicht toveren en dat is alles waard.


    It's time to be happy again.

    Ik houd ongelooflijk veel van mijn vriend, gewoon omdat we bij elkaar horen, hij er voor me is wanneer ik het nodig heb, me down, alleen, vervelend, in de knoop of iets in die richting voel. Hij mijn gedachten leest, in mijn hoofd zit op de momenten dat ik het nodig heb, hij me altijd knuffelt wanneer hij merkt dat ik daar behoefte aan heb, hij me zó, zó ongelooflijk veel liefde geeft, hij me weer vrolijk maakt, wanneer ik dat niet ben, hij me begrijpt, mijn tranen hem niet afschrikken, hij me aanvoelt op welke manier dan ook, hij voor me klaar staat, ik me thuis voel bij hem, hij me zijn leven in gelaten heeft, en me zo heeft laten integreren dat zijn huis ook de mijne is, hij me liefjes plaagt, omdat dit de eerste persoon is, waarvan ik werkelijk waar wéét dat hij van me houdt, en me niet gauw zal verlaten, we daardoor een prachtige toekomst te gemoed gaan en omdat ik werkelijk waar voor 100% mezelf bij hem kan zijn.
    Joene, ik hou van je! <3

    Ook houd ik heel veel van mijn ouders! En van mijn broertje & zusje^^


    Bad decisions make good stories.

    okee, kom ik : )
    ik hou heel erg van mijn opa en oma. hoe vreselijk duf dat ook klinkt.
    ik hou van mijn twee beste vriendinnen, ook al is de een wel een beetje een drama-queen en eentje wel een beetje een zeur. that doesn't matter, I love you!

    ik hou van mijn nichtjes, en van mijn tweelingbroer.
    ik hou van suus, die altijd knettergek is (je hebt biologie van een leraar rond de 25. suus vind hem niet leuk ofzo, maar zegt ineens uit het niets 'oh mijn god meneer, uw armspieren komen zoo goed uit in dat roze t-shirt!' en dan meent ze het nog serieus ook. ja, dat is Suus. we houden allemaal van haar c: )


    okee. deze reactie is lang :$

    Ik hou van iemand (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Assassin schreef:
    Je hebt gelijk.

    Ik hou heel erg veel van Mitchell, omdat hij me hoe dan ook overal doorsleep, wat ik ook doe of zeg. Hij zorgt ervoor dat alles goed komt aan het einde.


    (heart2)

    Ik hou heel erg veel van Nikki, omdat ze er altijd voor me en echt er alles aan doet dat het goed met mij gaat. Maakt niet uit wat er gebeurd, samen staan wij sterk. Zij is mijn lieverdje <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broer.
    Mijn beste vriendin & beste vriend. Ik kan niet zonder ze.
    En Tim; je bent mijn leven <3


    I love you Tim

    Ik hou van mijn vrienden, familie en mijn Q-vriendinnetjes <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hou van mijn moeder, omdat ze me overal in steund en me goed begrijpt.
    Ik hou van mijn broer, omdat hij zowel irritant als lief kan zijn en me vaak op weet te vrolijken.
    Ik hou van mijn tantes, oomen, neven en nicht, omdat ze super lief zijn en altijd aardig zijn en me zo veel mogelijk steunen.
    Ik hou van mijn opa, die welliswaar dood is, maar die me mooie herinneringen van vroeger heeft gegeven, die slechtere herinneringen wel minder maakt.
    Ik hou van mijn vriendinnen, Janneke, Nina, Melanie, Marjolein, Anne, Rebecca, Josiene, Pascal en Inge, omdat ze me uit de put weten te halen en ik altijd bij hen kan komen voor mijn problemen.
    Ik hou van mijn stiefzussen en mijn stief moeder, omdat ze ongelovelijk lief zijn en me proberen te helpen.
    Ik hou van mijn katten, omdat ze bij me komen om me te troosten en me liefde geven als ik alleen ben.
    Ik hou van alle vrienden die ik hier heb gemaakt op Quizlet, omdat ze echt heel lief zijn en ze me met open armen hebben ontvangen.

    (zo.. best veel als je het zo opnoemt..)

    Ik hou van Robin en van Denise en van Petra en van Charona en van Iman en van mijn caviaatjes en van Qais en Lennart en van mijn familie en mijn broertje, ook al doet hij me pijn elke dag, en van Esther en van de wereld, toch wel een beetje en van mezelf, dat ook.


    wth.

    Ik hou super veel van Esmee (zilverensnor), mijn beste vriendin met wie ik me dood kan lachen. En van Ricardo, een hele lieve jongen bij wie ik altijd mijn hart kan luchten en uithuilen. Natuurlijk ook van mijn andere vrienden, mijn lievelings paarden Tom, Madelief en Brigitte, mijn kat, mijn nichtje en alle lieverds op Q. En Mitchell.


    i put the fun in funeral