• We've got the One Direction infection




    Proud of being a Directioner <3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 20:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welke les heb je? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    pffff internet op de laptop deed het niet;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben thuis (:
    Hahahaha. We hadden laatste les Latijn. Die vent begint dat uit te leggen, maakt ie een tussenstapje naar oude stof van vorig jaar & toen hadden we het opeens over de Teletubbies, Sesamstraat en het zandkasteel hahaha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Ik ben thuis (:
    Hahahaha. We hadden laatste les Latijn. Die vent begint dat uit te leggen, maakt ie een tussenstapje naar oude stof van vorig jaar & toen hadden we het opeens over de Teletubbies, Sesamstraat en het zandkasteel hahaha
    HAHAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oja wij zaten zo bij duits, en dan is het stil en staat slam fm aan, en opeens horen we zo door die muziek heen; welkom op de officiele site van nijntje. dus iedereen ging helemaal stuk hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Helleu,
    Ik ben net terug van school, ik ben dood moe en ik voel me ziek >.< En vanavond ook nog een leuke zware training -.- Met andere woorden daarna ben ik dood.
    En hoe was jullie dag? (:

    Narry schreef:
    Helleu,
    Ik ben net terug van school, ik ben dood moe en ik voel me ziek >.< En vanavond ook nog een leuke zware training -.- Met andere woorden daarna ben ik dood.
    En hoe was jullie dag? (:
    Saaaaaaai, ik had twee uur les :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Narry schreef:
    Helleu,
    Ik ben net terug van school, ik ben dood moe en ik voel me ziek >.< En vanavond ook nog een leuke zware training -.- Met andere woorden daarna ben ik dood.
    En hoe was jullie dag? (:
    ahh, weet je zeker dat je dan wel wilt gaan trainen ;o & mijn dag was saai :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ahh, weet je zeker dat je dan wel wilt gaan trainen ;o & mijn dag was saai :Y)


    Idunno >.< Ik vind het namelijk wel heel leuk, voornamelijk omdat ik dan weer een leuk iemand zie :Y). En er zijn gewoon aardige mensen, dus ik denk wel dat ik ga x'D

    Narry schreef:
    (...)

    Idunno >.< Ik vind het namelijk wel heel leuk, voornamelijk omdat ik dan weer een leuk iemand zie :Y). En er zijn gewoon aardige mensen, dus ik denk wel dat ik ga x'D
    ja oke dan snap ik het wel, en misschien voel je je wel weer wat beter als je daar naar toe moet :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ja oke dan snap ik het wel, en misschien voel je je wel weer wat beter als je daar naar toe moet :Y)


    Misschien wel, of juist alleen maar slechter x'D

    Narry schreef:
    (...)

    Misschien wel, of juist alleen maar slechter x'D
    ja oke dat kan ook ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ja oke dat kan ook ;o


    Hahaha, maar ik heb wel echt een hele aardige trainer, dus als het echt niet gaat, mag ik waarschijnlijk wel gewoon wat rustig aan doen (aa) Want hij weet dat ik astma heb en ik zie er volgens mij niet echt fit uit nu x'D
    Zo proberen kan geen kwaad =D

    Narry schreef:
    (...)

    Hahaha, maar ik heb wel echt een hele aardige trainer, dus als het echt niet gaat, mag ik waarschijnlijk wel gewoon wat rustig aan doen (aa) Want hij weet dat ik astma heb en ik zie er volgens mij niet echt fit uit nu x'D
    Zo proberen kan geen kwaad =D
    haha oke dat is wel beter, en proberen kan altijd he (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    het is dood ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.