• Er is een drieling die juist gevlucht is van huis. Omdat hun ouders hen bijna nooit aandacht geefden waren ze zeer rebels. Ze spoten graffiti, ze pesten andere kinderen. Tot op een dag dat de politie op bezoek kwam. De drieling is door het raam gevlucht en ze namen de eerste beste trein naar Duitsland. De zusjes zijn heel aan elkaar gehecht en ze vertellen elkaar altijd alles. In Duitsland aangekomen willen ze zo snel mogelijk een thuis. Ze zwerven een beetje rond tot dat een vriendelijk mevrouw hun mee neemt naar haar huis... Als je de rest wil weten maak dan de quiz:

    De rollen:

    Verassing 1: Angel/Rawrrx3
    Verassing 2: Anouschka/Nouszie
    Verassing 3: Silke/PrincesScene
    Verassing 4: PersianRose
    Verassing 5:Ninaa/BigN
    Verassing 6:Katy/KatyLoveBill
    Verassing 7: xLovesBill
    Verassing 8: Tesske101
    Verassing 9:MissNobody


    Wat ik allemaal weten wil:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    foto:
    klein tekstje

    Rol: verrassing 6

    Naam: Katy

    Leeftijd: 16

    Karakter: lief aardig zelfstandig kan koppig doen en als het moet een bitch zijn

    Likes: Graffiti spuiten, songs schrijven, muziek maken, zingen

    Dislikes: school, regels en iedereen die denkt de regels kunnen voorschrijven

    foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=76292#

    klein tekstje: Heey ik ben Katy, Ben 16 jaar en hou van muziek. Waarom? Omdat je jezelf ermee kunt uitdrukken hoe je je voelt. Het enige wat me boeit zijn muziek en vriendin. Dat was ut wel denk ik.

    Loves Katy


    Sharon<3Moos

    Rol: Mag jij kiezen lieverd ^^

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 16

    Karakter: aardig,lief,spontaan

    Likes: Vrienden, zwemmen, shoppen, uitgaan, skaten,graffiti spuiten & muziek luisteren.

    Dislikes: Spinnen, school, prikmuggen

    foto: http://img128.imageshack.us/img128/3824/rapink1z1ndanemoresimlezw6.jpg

    klein tekstje:

    Haay Bitches «3
    Ik ben Anouschka en woon al 16 jaartjes op deze planeet. Thuis is gewoon niks aan en daarom ben ook meestal buiten te vinden. Om wat rond te hangen met vrienden enzo ^^ Ook spuit ik graffiti. Het is gewoon kunst, mijn persoonlijke kunst ^^ Voor de rest heb ik een lolly verslaving, maar ach ieder zo zijn verslaving eh x')
    Sorry dat hij zo kort is maar mijn vrienden roepen. bubaai «3


    ~

    Rol: Wat jij t beste vind passen ^^

    Naam: Ninaa

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief, vrolijk, behulpzaam, nieuwsgierig, koppig, ongeduldig.

    Likes: mijn vriendenn! Tom^^, tekenen (vooral pieces ontwerpen enzo, zetten kost nogal wat moeite, ben al 4 keer opgepakt. Voor mensen die niet weten wat pieces zijn, dat zijn graffiti tekeningen(A)), zingen, dansen (breakdance, hiphop), paaarrrtyy!!

    Dislikes: spinnen!! onrechtvaardigheid..-.-, mensen die denken alles te zijn

    foto: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-hairstyle.jpg

    klein tekstje:

    Haaaaii ^^ Alless goed dan? Jaaa, met mij wel^^ Ik ben Nina, 17 jaar. Ik dans al sinds ik 4 ben geloof ik, van ballet, naar hiphop. Wat n verschil[A]. Ik doe ook aan graffiti, vind het gewoon leuk om te ontwerpen. Ben alleen al 4 keer opgepakt, dus doe het rustig aan tegenwoordig^^ Ook zing ik, heb een tijdje op les gezeten, maar dat werd gaar... Ik heb t liever rauw(krul). Maarr, t moet een klein tekstje zijn, dus, dan ga ik maar stoppen ^^

    daaaagg xx

    Rol: Verrasing 2 of zo ^^

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16 Ofzo

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Bitchy&Fel -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongeduldig, Grappig, Melig, Weet wat ze wil, Soms eigenwijs

    Likes: Lolly's, Bolletjes, SMURFEN<333, Dansen, Music, Melig zijn, Horoscopen

    Dislikes: Arrogante mensen, Playerzz, Levende barbies, Mensen met heel erg flauwe humor, En mensen zonder humor

    foto: http://i92.photobucket.com/albums/l21/Jzashia/scene%20face/Dakota%20Rose/dakota_rose--large-msg-117381588477.jpg
    klein tekstje :

    Hellow Smurfen <3333


    Ik ben Angel en ik ben 16 jaar geleden op deze wereld Gesmurft. Zoals je al weet heb ik een enorme verlaving aan SMURFEN<333. Ja mijn broertje die 12 jaar gelden op deze grote smurfen wereld is gesmurft kijkt altijd naar de smurfen, ook al doet hij alsof hij stoer is en dat hij de smurfen haat. Hij gaat dan altijd naar zijn kamer om naar de smurfen te kijken! En ik heb hem betrapt smurfen :3. Naja verder heb ik de schijt aan levende barbies, en houd ik ook veel van BOLLETJES<333. Maar ik moet weg de smurfen gaan beginnen!

    Bubaay Smurfen<3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    OF NEEN IK WIL VERASSING 1 (hoera)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: verrassing 6

    Naam: Katy

    Leeftijd: 16

    Karakter: lief aardig zelfstandig kan koppig doen en als het moet een bitch zijn

    Likes: Graffiti spuiten, songs schrijven, muziek maken, zingen

    Dislikes: school, regels en iedereen die denkt de regels kunnen voorschrijven

    foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=76292#

    klein tekstje: Heey ik ben Katy, Ben 16 jaar en hou van muziek. Waarom? Omdat je jezelf ermee kunt uitdrukken hoe je je voelt. Het enige wat me boeit zijn muziek en vriendin. Dat was ut wel denk ik.

    Loves Katy


    je hebt hem ^^

    Rol: Mag jij kiezen lieverd ^^

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 16

    Karakter: aardig,lief,spontaan

    Likes: Vrienden, zwemmen, shoppen, uitgaan, skaten,graffiti spuiten & muziek luisteren.

    Dislikes: Spinnen, school, prikmuggen

    foto: http://img128.imageshack.us/img128/3824/rapink1z1ndanemoresimlezw6.jpg

    klein tekstje:

    Haay Bitches «3
    Ik ben Anouschka en woon al 16 jaartjes op deze planeet. Thuis is gewoon niks aan en daarom ben ook meestal buiten te vinden. Om wat rond te hangen met vrienden enzo ^^ Ook spuit ik graffiti. Het is gewoon kunst, mijn persoonlijke kunst ^^ Voor de rest heb ik een lolly verslaving, maar ach ieder zo zijn verslaving eh x')
    Sorry dat hij zo kort is maar mijn vrienden roepen. bubaai «3


    Je hebt rol 2

    Rol: Verrasing 2 of zo ^^

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16 Ofzo

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Bitchy&Fel -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongeduldig, Grappig, Melig, Weet wat ze wil, Soms eigenwijs

    Likes: Lolly's, Bolletjes, SMURFEN<333, Dansen, Music, Melig zijn, Horoscopen

    Dislikes: Arrogante mensen, Playerzz, Levende barbies, Mensen met heel erg flauwe humor, En mensen zonder humor

    foto: http://i92.photobucket.com/albums/l21/Jzashia/scene%20face/Dakota%20Rose/dakota_rose--large-msg-117381588477.jpg
    klein tekstje :

    Hellow Smurfen <3333


    Ik ben Angel en ik ben 16 jaar geleden op deze wereld Gesmurft. Zoals je al weet heb ik een enorme verlaving aan SMURFEN<333. Ja mijn broertje die 12 jaar gelden op deze grote smurfen wereld is gesmurft kijkt altijd naar de smurfen, ook al doet hij alsof hij stoer is en dat hij de smurfen haat. Hij gaat dan altijd naar zijn kamer om naar de smurfen te kijken! En ik heb hem betrapt smurfen :3. Naja verder heb ik de schijt aan levende barbies, en houd ik ook veel van BOLLETJES<333. Maar ik moet weg de smurfen gaan beginnen!

    Bubaay Smurfen<3333


    Je hebt rol 1

    Rol: Wat jij t beste vind passen ^^

    Naam: Ninaa

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief, vrolijk, behulpzaam, nieuwsgierig, koppig, ongeduldig.

    Likes: mijn vriendenn! Tom^^, tekenen (vooral pieces ontwerpen enzo, zetten kost nogal wat moeite, ben al 4 keer opgepakt. Voor mensen die niet weten wat pieces zijn, dat zijn graffiti tekeningen(A)), zingen, dansen (breakdance, hiphop), paaarrrtyy!!

    Dislikes: spinnen!! onrechtvaardigheid..-.-, mensen die denken alles te zijn

    foto: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-hairstyle.jpg

    klein tekstje:

    Haaaaii ^^ Alless goed dan? Jaaa, met mij wel^^ Ik ben Nina, 17 jaar. Ik dans al sinds ik 4 ben geloof ik, van ballet, naar hiphop. Wat n verschil[A]. Ik doe ook aan graffiti, vind het gewoon leuk om te ontwerpen. Ben alleen al 4 keer opgepakt, dus doe het rustig aan tegenwoordig^^ Ook zing ik, heb een tijdje op les gezeten, maar dat werd gaar... Ik heb t liever rauw(krul). Maarr, t moet een klein tekstje zijn, dus, dan ga ik maar stoppen ^^

    daaaagg xx


    Je hebt rol 5

    Rol:
    4
    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Lief, Aardig, Af en toe bitchy & Spontaan
    Likes:
    Boys
    & Friends
    Dislikes:
    Playerz' & Bitcha'z
    foto:
    http://tn3-2.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/8/9/HeartbreakerClothing_Jan07_b_by_saturdayx.jpg
    klein tekstje

    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...


    So Bye!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Je hebt rol 5


    Jeujj, ik heb n rol(A)
    Wat is t voor rol?? ^^

    (...)

    Jeujj, ik heb n rol(A)
    Wat is t voor rol?? ^^


    De nieuwe BF van de drieling

    Rol:
    4
    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Lief, Aardig, Af en toe bitchy & Spontaan
    Likes:
    Boys
    & Friends
    Dislikes:
    Pla[pinkyerz' & Bitcha'z[/pink]
    foto:
    KOMT!
    klein tekstje

    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...


    So Bye!


    Je hebt hem ^^


    XxX Rose

    TnQuu.(H)
    Ik ook weet mag welk rol ik heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TnQuu.(H)
    Ik ook weet mag welk rol ik heb? =D


    latere vriendin Georg