• Er is een drieling die juist gevlucht is van huis. Omdat hun ouders hen bijna nooit aandacht geefden waren ze zeer rebels. Ze spoten graffiti, ze pesten andere kinderen. Tot op een dag dat de politie op bezoek kwam. De drieling is door het raam gevlucht en ze namen de eerste beste trein naar Duitsland. De zusjes zijn heel aan elkaar gehecht en ze vertellen elkaar altijd alles. In Duitsland aangekomen willen ze zo snel mogelijk een thuis. Ze zwerven een beetje rond tot dat een vriendelijk mevrouw hun mee neemt naar haar huis... Als je de rest wil weten maak dan de quiz:

    De rollen:

    Verassing 1: Angel/Rawrrx3
    Verassing 2: Anouschka/Nouszie
    Verassing 3: Silke/PrincesScene
    Verassing 4: PersianRose
    Verassing 5:Ninaa/BigN
    Verassing 6:Katy/KatyLoveBill
    Verassing 7: xLovesBill
    Verassing 8: Tesske101
    Verassing 9:MissNobody


    Wat ik allemaal weten wil:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    foto:
    klein tekstje

    Rol: een van de verrssingen, 9 ofzo????

    Naam: Lies

    Leeftijd: 18

    Karakter: lief, maar ni tegen de mensne die ze echt ni afkan. Kan echt dé bitch uithangen

    Likes: Paintballen, Make-Up, Music, Karten, snoepjes

    Dislikes: huppels

    foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783
    klein tekstje: Hayz People ik ben leis, ben 18 jaartjes oud.
    Ik ben erzot op karten en paintballen. ik heb ook een gitaar. Ik akn geen dag zonder mn muziek en mn vriendjes!

    Ik kan soms echt dé Bitch der Bitches uithange, dus pas op als je me niet kent:X:X

    X.Lies


    everything you imagined, and more...

    AAAAH IK HEB ME AL INGESCHREVEN SMURF '.'
    Ja dat weet ik ^^


    ~

    UHU


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: 7

    Naam: Ellen

    Leeftijd: 17

    Karakter: Vrolijk Spontaan Soms Bitchyy

    Likes: CHOOCOLADEE <33 BUBBLEGUM <33 TOKIOHOTEL <33 HELLOO KITTY <33

    Dislikes: Huppelkuttjes, Uién,

    foto: http://i161.photobucket.com/albums/t235/rachell48/Scene/scenehair134.jpg

    klein tekstje:

    Haaaaaay Skoatsjes
    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.