• Dankzij mijn altijd goed georganiseerde school, heb ik tot en met november een rooster met VIJF tussenuren, ben ik elke dag ACHT uur in en VIER uur uit, zodat ik pas half zes thuis ben.
    Daarnaast mag ik op vrijdag 3,5 uren wachten totdat ik SOK (gymprogramma) krijg, waar ik zestig km heen en weer voor mag gaan fietsen.
    Echt, jullie worden zo ontzettend bedankt, lieve school. Ik ben blij dat jullie mijn vrije tijd totáál hebben afgenomen!
    O, en nog bedankt dat de toetsweek meteen na de herfstvakantie is, zodat ik niet eens op vakantie kan.

    Sorry voor dit zeiktopic, maar ik moet het ergens kwijt. ;(
    Ik haat school en hun roostermakers!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:43 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wacht, wat heeft dat met privacy te maken? (cat)
    Ik klaag niet, want bij mij valt het eigenlijk wel mee. Maandag en vrijdag tot 1 uur naar school, de rest tot 4 en drie tussenuren. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb 6 tussenuren en kan elke dag (op maandag na) om 8 uur beginnen. Gelukkig hoef ik niet tot het 9e (16.10).
    En tsja, ik zit in het examenjaar en ik moet ook meteen na de herfstvakantie examens maken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ayy, not good. Gelukkig heb ik best wel een chill rooster voor - denk ik - twee weken. ;x

    Totdat je SOK krijgt... Je klinkt net Dobby....!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ook een kut rooster, de maandag en de dinsdag ben ik wel vroeg vrij, maar woensdag moet ik van 13:00 t/m 17:00 en donderdag en vrijdag moet ik van 8:30 t/m 17:00 uur dan moet ik er echt om half 7 uit en ben ik pas om half 6 's middags thuis.

    Omg, dat is echt kut. Vooral het SOK-programma, dat haatte ik zo. :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn rooster is ook niet geweldig
    Ik heb woensdag tot 4 uur en ik heb soms 4 talen achter elkaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dumbledore schreef:
    Wacht, wat heeft dat met privacy te maken? (cat)
    Ik klaag niet, want bij mij valt het eigenlijk wel mee. Maandag en vrijdag tot 1 uur naar school, de rest tot 4 en drie tussenuren. (:

    Oeps, ik bedoel natuurlijk vrije tijd. Sorry!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jeeez.. Dat is wel echt een slecht rooster. Medelijden ):.


    i put the fun in funeral



    Pfff, de jeugd van tegenwoordig...

    In mijn tijd hadden we IEDERE dag vijf tussenuren. We waren dan ook van kwart voor 8 tot half vijf op school. Verder hadden we superveel wiskunde, en eten kregen we niet mee: We moesten de bruggers opeten. Fietsen hadden we ook niet, daarvoor moesten we een peuter zien te vinden en zijn driewieler pakken. En 36 km fietsen voor sportklas? Wij moesten 50 kilometer lopen! In het halfuur dat we lunchpauze hadden! En dat we ook een brugger moesten vangen en eten.

    Nee, de jeugd van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is.

    OT: maar wel vervelend D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn nieuwe rooster is best wel chill. Maandag heb ik les van 10:15 tot 13:00. En bijna de rest van de week vanaf 8:30 tot 13:00. Alleen woensdag is extreem lang, van 8:30 tot 16:15, en dan ben ik ook pas rond zes uur thuis.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:43 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou gaan klagen bij de roostermaker... ze kunnen vast wel iets schuiven.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb ook een falend rooster, ik leef met je mee -__-

    Maandag: 09.30 tot 18.00 (vergeet niet dat 45 min moet reizen zowel heen als terug)
    Dinsdag: 08.30 tot 17.00
    Woensdag: 10.30 tot 14.15 <


    LUCKY DAY
    Donderdag: 08.30 tot 17.30
    Vrijdag: 09.00 tot 17.30

    Ja dit suckt ook heel erg :(( + ik heb dus echt een f*cking gatenkaas rooster. GRRRRRWAAAAHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!! Ik op een gegeven moment zelf 1 UUR EN 3 KWARTIER TUSSEN UUR O.O IK BEDOEL WHAT THE F*CK MOET IK DAA MEE.

    Anyway ik leef met je mee dus.


    I do what i want !!!

    Mijn toetsweek is ook gelijk na de herfstvakantie


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn rooster veranderd iedere week. Dat is ook zeker geen pretje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.