• Dankzij mijn altijd goed georganiseerde school, heb ik tot en met november een rooster met VIJF tussenuren, ben ik elke dag ACHT uur in en VIER uur uit, zodat ik pas half zes thuis ben.
    Daarnaast mag ik op vrijdag 3,5 uren wachten totdat ik SOK (gymprogramma) krijg, waar ik zestig km heen en weer voor mag gaan fietsen.
    Echt, jullie worden zo ontzettend bedankt, lieve school. Ik ben blij dat jullie mijn vrije tijd totáál hebben afgenomen!
    O, en nog bedankt dat de toetsweek meteen na de herfstvakantie is, zodat ik niet eens op vakantie kan.

    Sorry voor dit zeiktopic, maar ik moet het ergens kwijt. ;(
    Ik haat school en hun roostermakers!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:43 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb 3 dagen in de week tot half 5 omdat ik de dinsdag een uur later mag beginnen en 2 uur pauze heb en de donderdag een studieuur heb ;s Juist de vrijdag van ik om 15 : 40 ( wat het normale uur zou zijn voor die 3 dagen dat ik laat uit ben ) uit en de woensdag om 5 voor 12. Normaal gezien verandert mijn rooster over 2 weken ;D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:24 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    IMSWAG schreef:
    Ayy, not good. Gelukkig heb ik best wel een chill rooster voor - denk ik - twee weken. ;x

    HAHAHHAAH xd


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Als ik jullie roosters zo bekijk, is mijn rooster echt de chillste. Maandag heb ik anderhalf uur sport, dinsdag drie uur en dan op de woensdag, donderdag en vrijdag weer anderhalf uur.
    Natuurlijk heb ik ook wel theorie: Bewegingsleer, Nederlands, Didactiek, Spor en Maatschappij en uren waarin je je huiswerk kan maken..


    Ik ben gemeen xoxo

    ik kwam afgelopen dinsdag naar school voor niks
    we hadden niet eens les, en daar laten ze me 15 minuten voor lopen in die regen

    lol maar 5 tussenuren? dats echt weinig in zo'n kutrooster dan heb je zeker ook vet veel vakken ofzo? iig ik had vorig jaar 8 tussenuren (: maar dit jaar is mn rooster wel chill. :D

    Oh jullie ook al? Wij hebben ook echt vet veel tussenuren, maar je kan ook gwn aan een leraar vragen of die je bijv. in een tussenuur wilt les geven zodat je eerder vrij bent.

    Ik heb wel een chill rooster.
    Maandag: 9.20 - 16.10
    Dinsdag: 8.30 - 10.10 Hehe, chille dag :'D
    Woensdag: 9.20 - 15.20
    Donderdag: 8.30 - 16.10 Al is dat de laatst 2 uur studieuur omdat ik geen gym heb, dus dat valt wel mee :'D Dan maak ik huiswerk, hetzelfde als ik thuis zou zijn :'D
    Vrijdag: 8.30 - 14.15
    Dus dat valt wel mee. En dan heb ik alleen op maandag het 3e nog een tussenuur. Jouw rooster is echt een kutrooster D:


    To live would be an awfully big adventure