• De stelling van deze week luidt:
    Internetrelaties zijn kansloos.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet kansloos, eerder zwaar, je ziet elkaar (bijna) nooit?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Orphan schreef:
    Relaties; ja
    Vriendscahp; nee


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens


    KATSU!

    Relatie in de zin van vriendschap is zeker niet kansloos. Ik ben al bijna twee jaar bevriend met een Bulgaars meisje en dat gaat nog steeds hartstikke goed. Qua relatie ligt dat wel een beetje anders denk ik.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Er kan een goede en sterke relatie opbloeien via het internet, maar dit vraagt met om exceptionele mensen die er verschrikkelijk veel tijd en energie in steken. Ik gok dat zo'n 5% van de internetrelaties ook daadwerkelijk stand houdt, maar het is zeker mogelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sneasel schreef:
    Niet kansloos, maar ze hebben wel minder kans op slagen.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    eens, altijd maar via msn, je zegt daar veel sneller dingen dan in het echt, ik heb net een relatie gehad die daar kapot door ging, zag hem 1x in de week en de rest op msn, hij werd snel boos enzow, ging niet echt makkelijk. relatie waarbij je elkaar vaker ziet lijkt me beter (:

    Ik weet niet zo goed wat ik van internetrelaties moet denken :'D


    -

    oneens, zeker met vriendschap.
    Bij liefde is er wel minder kans, volgens mij


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Captain schreef:
    Natuurlijk niet. Niets is kansloos, alles is er om voor te leven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liefdesrelaties werken niet, wat ze ook zeggen.
    Vriendschapsrelaites over het internet werkt echter prima. Natuurlijk zijn ze anders dan 'gewone' vriendschappen, maar daardoor niet minder waard en zeker niet kanslozer.


    Felix

    Bij vriendschap kan het zeker: ik ken veel mensen die via internet nog een vriend hebben en ooit eens afspreken...
    Qua liefde is het anders; het ligt eraan of diegene dichtbij woont bijv, de een woont in Den Bosch en de ander woont Eindhoven, dan zou het wel kunnen.
    Maar woont de één in Utrecht en de ander in Groningen, dat is anders...

    Maar hé, waarom bestaan anders die datingsites? Daar leer je toch ook eerst iemand kennen via internet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vriendschappen werken wel, Relaties niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind niet dat je kan zeggen dat je verliefd op iemand bent die je nog nooit gezien heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zelf een hélé goede vriendin die ik dankzij het internet, meerbepaald Q ^^, heb leren kennen. :Y)


    everything you imagined, and more...