• De stelling van deze week luidt:
    Internetrelaties zijn kansloos.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik heb gezien dat het kan werken.
    Maar toch, heel weinig relaties slagen en je moet er héel veel tijd in stoppen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oneens, in liefde en vriendschap is niets kansloos.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens. Mijn broertje heeft nu al een paar maanden met een meisje in Amerika verkering...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Captain schreef:
    Natuurlijk niet. Niets is kansloos, alles is er om voor te leven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Absoluut oneens.
    Je moet gewoon rekening houden met het feit dat mensen anders kunnen zijn in RL en dus regelmatig bellen/cammen.


    Has no one told you she's not breathing?

    als je elkaar in het echte leven ook kent en ziet, dan wel.

    als je elkaar totaal niet kent of ooit gezien hebt, vind ik het de grootste bullshit die er bestaat. ja, ik en mijn vriendje hebben voornamelijk contact door moderne mediatechnieken. maar ik heb hem in real life leren kennen, versierd, en zie hem elk weekend. enkel in de week niet omdat ik in galmaarden woon en hij in Den Bosch.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kunt het proberen


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Dat ligt eraan wat ermee bedoeld wordt. Als hiermee wordt bedoeld dat de relatie is ontstaan op internet, maar in het echt wordt voorgezet... Nee, dat is het zeker niet kansloos.
    Als hiermee wordt bedoeld dat de relatie alleen maar gebaseerd is op dingen die op internet gebeuren.. Dat je elkaar nog nooit gezien hebt, alsnog een relatie begint en dan alsnog te bang bent om de andere te ontmoeten.. Mja. Ik vind kansloos zo een grof woord. Ik denk wel dat je er dan nog even over na moet denken of het wel echt iets is of kan worden.


    Life is hard and then we die

    Oneens.

    Internet vrienschappen werken bij mij heel erg goed. Mijn vriendje heb ik ook via internet leren kennen, gaat nog steeds hartstikke goed tussen ons. Okal zien we elkaar niet. Ik vertrouw hem en vertrouw erop dat hij niks stoms doet en dat hij eerlijk is. Ik ga hem binnenkort zien, en daar verheug ik me ernorm op.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, Alles kan (A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    xlufjoetoexx schreef:
    Eens en oneens. Via internet kan er iets moois ontstaan, met minder ruzies dan in het echte leven trouwens (omdat je eerst nadenkt voor je iets typt). Deze relatie kan wel even standhouden, maar het zal nooit zoals een échte relatie zijn, om het zo te noemen. De kans is ook groot dat het snel gedaan zal zijn, want omdat je alleen maar contact hebt via internet, en je niet altijd je computer meehebt, groei je sneller uit elkaar.

    Dus zoals mijn voorgangers zeiden, het kan, maar de kans op slagen is kleiner.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sneasel schreef:
    Niet volledig kansloos, maar ze hebben wel minder kans op slagen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat ligt eraan wat ermee bedoeld wordt. Als hiermee wordt bedoeld dat de relatie is ontstaan op internet, maar in het echt wordt voorgezet... Nee, dat is het zeker niet kansloos.
    Als hiermee wordt bedoeld dat de relatie alleen maar gebaseerd is op dingen die op internet gebeuren.. Dat je elkaar nog nooit gezien hebt, alsnog een relatie begint en dan alsnog te bang bent om de andere te ontmoeten.. Mja. Ik vind kansloos zo een grof woord. Ik denk wel dat je er dan nog even over na moet denken of het wel echt iets is of kan worden.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 20:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind een relatie beginnen met iemand in cyberspace die je in real life nog nooit hebt gezien redelijk kansloos. Als een relatie kan ontstaan met behulp van internet zie ik dat alleen maar als wat moois.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vriendschap is heel goed mogelijk.
    Een relatie daar heb ik mijn twijfels bij.