• De stelling van deze week luidt:
    Internetrelaties zijn kansloos.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben het eens, maar ook niet
    ik heb het al vaak genoeg meegemaakt... allemaal op de klippen gelopen ook vriendschappen (de meesten dan toch...)

    Lothlorien schreef:
    Oneens. Uit ervaring weet ik dat op internet veel mooie dingen kunnen opbloeien. Maar het gaat natuurlijk niet altijd goed...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mee eens.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb zelf ook wel eens een internetrelatie gehad.. maar dat ging echt verkeerd haha. Maar aan de andere kant, als je elkaar ontmoet is dat vast wel heel speciaal. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    fu
    fu 26

    Captain schreef:
    Natuurlijk niet. Niets is kansloos, alles is er om voor te leven.
    .
    helemaal mee eens

    Lothlorien schreef:
    Oneens. Uit ervaring weet ik dat op internet veel mooie dingen kunnen opbloeien. Maar het gaat natuurlijk niet altijd goed...

    Captain schreef:
    Natuurlijk niet. Niets is kansloos, alles is er om voor te leven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    xlufjoetoexx schreef:
    Eens en oneens. Via internet kan er iets moois ontstaan, met minder ruzies dan in het echte leven trouwens (omdat je eerst nadenkt voor je iets typt). Deze relatie kan wel even standhouden, maar het zal nooit zoals een échte relatie zijn, om het zo te noemen. De kans is ook groot dat het snel gedaan zal zijn, want omdat je alleen maar contact hebt via internet, en je niet altijd je computer meehebt, groei je sneller uit elkaar.

    Dus zoals mijn voorgangers zeiden, het kan, maar de kans op slagen is kleiner.


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    ja en nee.
    In de vorm van vriendschap is het niet kansloos. Maar om echt een relatie met iemand te beginnen die je via internet kent is wel kansloos.


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    Nee! zeker niet! Het kan soms zelfs beter aflopen. Je praat met elkaar en kan niet altijd meteen op het uiterlijk beoordelen. Je kan ergens naar uitkijken: elkaar weer zien! hoelang het standhoudt, ligt er aan hoe sterk de relatie is, het kan net zo snel afgelopen zijn als een niet-internetrelatie.


    every little thing is gonna be alright.

    Hangt er van af hoeveel tijd je erin steekt. Een vriendin van me, haar broer heeft een meisje leren kennen via internet en zij woont in Polen en ze zijn al behoorlijk lang samen en dat is omdat ze er genoeg tijd in steken. Bij zulke relaties moet je vooral vertrouwen in elkaar hebben, omdat je meestal ver van elkaar woont en dus niet kan zien waar de ene mee bezig is. Sommigen kunnen dat volhouden, anderen niet.

    Fout, mijn vader kent namelijk zijn vriendin via internet en ze zijn nu 5 jaar samen (:


    Owl you need is love.

    Onneens.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Eens, alleen als het oppervlakkig blijft.
    Maar ook weer oneens, want wat ze zeggen: ALLES IS MOGELIJK!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oneens, op Internet leer je elkaar eerst via het innerlijk kennen en meestal dan pas het uiterlijk, ik heb via Quizlet iemand ontmoet uit Noorwegen en die is echt ontzettend aardig.. ik heb er nog niet ontmoet omdat ze mega ver woont maar ik zie der wel als vriendin(H)
    Ow en men moeder heeft men stiefvader leren kennen via een spel en die zijn nu ook al bijna een jaar samen


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger