• De stelling van deze week luidt:
    Internetrelaties zijn kansloos.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een dikke vette oneens! Ik ben er zelf een voorbeeld van. Vriendschap alsook liefde is mogelijk via het internet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je verwacht dat het kansloos is, is het ook kansloos.
    Als je zelf de mogelijkheid tot slagen ziet, of er zelfs heilig in gelooft, dan kan zoveel.

    Captain schreef:
    Natuurlijk niet. Niets is kansloos, alles is er om voor te leven.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Eens.

    Een aantal vriendinnen van mij hebben ook via internet met jongens gesproken en hadden 'internetverkering.'
    En uiteindelijk waren diegenen achter de computer heel anders dan dat ze zich op internet voor deden.
    Bijvoorbeeld :
    Eentje bleek dus in de jeugdgevangenis gezeten te hebben
    en eentje bleek zelfs een meisje van onze school te zijn, die zich voordeed als een leuke jongen!


    Het is gevaarlijk en onzinnig.
    Geef mij maar gewoon real life love.
    En niet virtueel ofzo.


    Tell me about it, stud.

    Oneens.
    Het is maar net wat je ervan maakt.
    Ja, als je alleen maar achter je computerschermpje zit en diegene nooit in het echt ziet, anders heeft het, vind ik dan, een zeer grote kans om te slagen, evenals elke andere relatie.


    Your make-up is terrible

    Eens. Meestal zijn het langeafstandsrelaties en dat is en blijft moeilijk. Vooral als je elkaar alleen af en toe in het weekend ziet, ik zou iemand van wie ik houd het liefst ook een keer door de week zien. Vriendschap kan opzich wel, maar het is anders. Ik heb liever dat ik mijn vriendje kan omhelzen dan dat ik hem een virtual hug moet sturen ofzo. Lijkt me pijnlijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hmm ik denk dat je elkaar te weinig kent.En je weet nooit wat voor engerd achter de computer zit.Dus relaties nee!
    Vriendschap zeker wel.
    Ik ben erg goed bevriend met iemand van Q vandaar(cool)


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Ligt aan hoe de situatie is. Je moet er ten eerste rekening mee houden maar een paar procent van de mensheid hun 'ware' liefde in de puberteit tegen komen. Dus als iemand in de puberteit een internetrelatie heeft en het gaat mis word dat vaak als de reden gezien. Terwijl je in het echt ook niks meer voor elkaar zou hebben gevoeld.

    Ten tweede vind ik dat je als je alleen naar een scherm staart je inderdaad niet over je oren verliefd op iemand kan zijn, je moet weten hoe diegene reageert in bepaalde situaties ect. Maar als je elkaar regelmatig opzoekt dan is het geen internet relatie meer maar een lang afstands relatie en dat kan best werken.

    Ik vind het altijd zo jammer dat als iemand een 'niet normale' relatie heeft en het gaat mis, er direct word gezegd dat het komt omdat het niet 'normaal' was. Terwijl in het echt ook nooit alle relaties stand houden. Soms is de liefde gewoon over en dan is het beter om er mee te stoppen. Dat geld in internet als in gewone relaties


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Oneens uit eigen ervaring. Ik heb mijn vriend 4, bijna 5 jaar geleden op het internet ontmoet [hij woont in Nieuw Zeeland, is geboren in Siberië] en inmiddels zijn we verloofd en is hij twee keer hier in Nederland geweest, en ga ik in December naar hem toe. Niks kan ons scheiden en ik heb vele relaties dichterbij al stuk zien gaan in de tussentijd, die bij lange na niet zo sterk waren. Lange afstandsrelaties zijn niet altijd gedoemd om te mislukken.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:38 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Oneens uit eigen ervaring. Ik heb mijn vriend 4, bijna 5 jaar geleden op het internet ontmoet [hij woont in Nieuw Zeeland, is geboren in Siberië] en inmiddels zijn we verloofd en is hij twee keer hier in Nederland geweest, en ga ik in December naar hem toe. Niks kan ons scheiden en ik heb vele relaties dichterbij al stuk zien gaan in de tussentijd, die bij lange na niet zo sterk waren. Lange afstandsrelaties zijn niet altijd gedoemd om te mislukken.


    You're my example (cat)No seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yarilo schreef:
    Oneens uit eigen ervaring. Ik heb mijn vriend 4, bijna 5 jaar geleden op het internet ontmoet [hij woont in Nieuw Zeeland, is geboren in Siberië] en inmiddels zijn we verloofd en is hij twee keer hier in Nederland geweest, en ga ik in December naar hem toe. Niks kan ons scheiden en ik heb vele relaties dichterbij al stuk zien gaan in de tussentijd, die bij lange na niet zo sterk waren. Lange afstandsrelaties zijn niet altijd gedoemd om te mislukken.

    Hallo schatje. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Niets is kansloos. Bij internetrelatie is het alleen zo dat je elkaar soms niet vetrouwt omdat de gene heel ver weg woont dan weet je niet wat ze ana het doen zijn of met wie.
    Maar het hangt er ook vanaf hoe zeer je van elkaar houdt


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Oneens, maar je moet natuurlijk wel oppassen. Maar he, het gaat ook heel vaak goed.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik & mijn vriendje kennen elkaar ook van het internet we hebben nu al gemeet en we hebben in real ook (;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 11:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse