• Hoe erg sommige kinderen op hun ouders kunnen lijken.

    Een vriendin van mij lijkt qua gezicht heel erg op haar moeder.
    Het is gewoon bijna eng.
    Het enige verschil is dat zij donker is en haar moeder blank.

    Kennen juillie nog meer voorbeelden?

    Ik lijk echt totaal niet op mijn moeder.

    Ja we hebben dezelfde ogen maar daar stopt het ook.



    Met mijn vader weet ik het niet echt.

    met karakter lijk ik wel op mama.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:05 ]

    Ik lijk precies op mijn vader, maar dan met meer haar en met stippeltjes in mijn rechteroog :Y)

    - Mijn vader is bijna kaal, en ik heb stippels in me oog omdat ik een ongeluk met vuurwerk heb gehad -

    Dat is niet eng, dat is normaal. Waar denk je dan ze anders die gene vandaag hebben?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik lijk ook heel erg op mijn moeder hoor
    en toen ik nog een bril had leek ik heel erg op mijn nicht.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Al mijn vriendinnen, docenten, kennissen etc vinden dat ik erg op mijn moeder lijk.
    Innerlijk én uiterlijk(krul)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:12 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik lijk op mijn vader. Behalve m'n haar, daarvoor moet je bij m'n moeder wezen.
    Karakter lijk ik op geen van beide. Ik ben veel openhartiger dan mijn ouders. Hoewel ik m'n stukje zelfwaarde van mams heb. Thanks daarvoor, mamalief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lijk op geen van mijn ouders heel hard, maar wel het meeste op mijn papa.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn zusje en ik lijken héél erg op onze moeder. Allemaal blond haar, donkere ogen en donkere wenkbrauwen. Dat lijkt niet veel maar dat zet echt de toon.
    Qua karakter lijk ik meer op mijn vader.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een vriendin van mij lijkt super hard op haar moeder en haar oudere zus, echt niet normaal hoe hard ze op elkaar lijken.
    Ik lijk qua innerlijk op mijn opa (papa van mijn mama) en van haar ook, want ik ben de enige in ons gezin die krullend haar heeft en dat komt dus van mijn opa zijn kant. Voor de rest lijk ik op niemand.

    Ik ben een mix van vader en moeder. Zowel uiterlijk als innerlijk. Ik lijk op allebei maar een klein beetje XD


    26 - 02 - '16

    Ik heb het karakter en de ogen van mijn vader.
    Voor de rest weet ik het eigenlijk niet. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn moeder lijkt echt ontzettend hard op haar moeder toen ze dezelefde leeftijd hadden

    mensen zeggen ik lijk op mijn moeder , tante en .........nicht. heel weird. verder lijk een klasgenote gewoon als twee druppel water op haar moeder alleen heeft de moeder van haarkleur wat donkere blond.


    -

    Ik leek vroeger heel fel op mijn tante. Echt we leken wel tweelingen. Het enig verschil was dat zij al een 'voorgevel' had en een stuk langer was dan mij :'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:37 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik lijk heeel veel op me moeder (:

    Maar ik & me neef hebben dezelfde neus.. -volgens me nicht hebben ik en me neef ook dezelfde oren-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze zeggen dat ik echt hard trek op mijn mama, ook heb ik eens een foto gezien van haar vroeger toen ze 14 jaar was ofzo en wow dat was echt creepy..
    Dat was precies ik dat daar stond..
    En ik vind da ik sommige dingen zoals mijn mama doe, en das freaking eng en kut want dat wil ik niet xD


    Stop wishing, Start doing..