• [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 13:58 ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Basturdo schreef:
    (...)
    Je kan ook echt ontzettend hard overdrijven. Van alles kun je doodgaan. Het is onze verantwoordelijkheid als we roken, op jonge leeftijd vind ik dat dan dom en uit onwetendheid, maar als je eenmaal sigaretten kan halen en de prijs ervan weet, is het toch echt onze keuze, en jouw achterlijke lijstje van 'kwaaltjes' gaat dat niet veranderen. Like, het ligt eraan per persoon. Mijn moeder rookt vanaf haal twaalfde, en heeft niks van die bovenstaande zeiklijst van je. (;


    Nou sorry ik wilde alleen haar helpen om een beetje een idee te krijgen.!

    astridc schreef:
    (...)

    Nou sorry ik wilde alleen haar helpen om een beetje een idee te krijgen.!

    Dat doe je niet door te laten lijken of hij binnenkort dood neervalt. Zo shockeer je haar alleen maar erger.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeeee! Dit moet ik even kwijt!:

    Een "vriendin" van mij rookt. En nu ben ik op msn met haar erover aan het praten. Ik vertel haar al de nadelen en ik vraag haar waarom ze uberhaupt rookt.
    Omdat ze gewoon niet lekker in haar vel steekt, ze gewoon problemen heeft, en dat dat altijd zo is. Als ze rookt ontspant dat, en nu ze al 2 weken rookt begint het er ook nog eens gezellig door te worden.
    Niet dat ik dat goede argumenten vind, maar oké.
    Wacht maar tot jij een paar keer hebt gerookt, dan snap je het.
    Dáár werd ik echt kwaad om. Ik ga haar niet achterna, zeker niet. Absoluut niet.
    Ik zeg niet dat ik iets tegen rokers heb of zo, maar ik voel de behoefte gewoon niet om te roken. Omdat er gewoon géén enkel voordeel aan zit. Er zijn gewoon maar twee voordelen: "Het is lekker" (de eerste niet) & "Het is gezellig". Nou, daar wil ik echt al die nadelen niet voor ondergaan. Mij zie je nooit roken. Nooit.

    Pfoe. Sorry, maar ik moest even mijn frustratie kwijt. Ghehe.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Laat hem, rokers kan je toch niet overtuigen te stoppen :W


    -

    Basturdo schreef:
    (...)
    Daarom geloof ik er ook geen zak van. Ik had dan op mijn 14/15e geluk dat ik er al ouder uitzag, maar ik ben nu 19, en in grote steden moet ik nog steeds mijn ID showen.

    Ik geloof er ook niets van.
    Het is inderdaad erg dat hij nu al rookt, maar zelf zul je er niets kunnen aan doen (: Maar probeer hem toch maar te overtuigen om te stoppen nu hij nog kan. Eenmaal verslaafd wordt het voor hem een ramp om te stoppen en dan zal hij het zo graag willen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    Laat hem, rokers kan je toch niet overtuigen te stoppen :W


    comfort in c h a o s

    Charleston schreef:
    Het is niet aan jou om er iets over te zeggen.
    Het is zijn beslissing en zijn leven.. Je kunt wel aan hem vragen waarom hij rookt, maar om hem te laten stoppen niet aan beginnen

    -that's life-


    Ex astris, sciencia

    - voelt zich erg omdat ze 13 is en rookt -

    Tegenwoordig is die leeftijd om tebeginnen roken. Ik ken mensen die roken van hun 9.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb op mijn 12 ook gerookt maar hooguit 2 weken. En zoals al werd gezegd,zijn leven. Laat hem gewoon.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Swayze schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje genomen,

    OT: Roken word inderdaad al duurder, en ja ik denk niet dat hij naar je zal luisteren, als je er wat over zal zeggen.
    Dat ^^


    Life is hard and then we die

    Bloomsbury schreef:
    De jeugd van tegenwoordig (joehoe)


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga nooit van mijn leven roken.Ik rook al genoeg mee met mijn vader tegen mijn zin.Je weet wel zo de rook die binnen je lichaam gaat.Ik ben tegen roken.
    Toen ik eens op schoolreis ging in Walibi stonden daar kinderen van mijn leeftijd te roken.Ze spraken frans dus iemand van ons zij zo in het frans : Wij hebben op school geleerd dat roken slecht is!


    OT: Hem laten doen hij zal toch niet naar jou luisteren.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bloomsbury schreef:
    De jeugd van tegenwoordig (joehoe)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hale schreef:
    Laten roken.

    Het is zijn keuze.

    Trouwens ik rook al sinds ik 8 was dus ik mag niks zeggen.

    ........ I'll just... walk away slowly...


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”