• Plaats hieronder links naar sites waar je online films/series kan kijken. Dan zet ik deze in de lijst. ^-^





    Andere topics over 'Waar kan ik die film kijken?' worden vanaf nu gesloten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2012 - 14:15 ]


    Let the Night embrace you

    Aangezien er al 132 dagen niet gepost is in dit topic vroeg ik mij af of nog iemand een andere film site weet. Ik zou spring breakers willen zien en die kan ik niet vinden op die sites die al aangewezen zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Aangezien er al 132 dagen niet gepost is in dit topic vroeg ik mij af of nog iemand een andere film site weet. Ik zou spring breakers willen zien en die kan ik niet vinden op die sites die al aangewezen zijn.


    Tada
    De film is nog niet op DVD dan is hij nog niet in goede kwaliteit te vinden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Tada
    De film is nog niet op DVD dan is hij nog niet in goede kwaliteit te vinden :Y)


    Ja, op die site had ik de film ook al gespot, maar die is echt van een hele slechte kwaliteit en haast niet verstaanbaar. Oh, dan wacht ik wel een tijdje tot die wel op DVD is dan dan kijk ik de film dan wel. Thanks x


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    (...)

    Ja, op die site had ik de film ook al gespot, maar die is echt van een hele slechte kwaliteit en haast niet verstaanbaar. Oh, dan wacht ik wel een tijdje tot die wel op DVD is dan dan kijk ik de film dan wel. Thanks x


    Ondertussen kun je misschien een film kijken met iets meer niveau :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ondertussen kun je misschien een film kijken met iets meer niveau :X


    Heb je een aanrader? :')

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 14:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    (...)

    Heb je een aanrader? :')


    Met een film van de Coen Brothers of Tarantino zit je altijd goed.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Met een film van de Coen Brothers of Tarantino zit je altijd goed.


    Lol, whut?


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    (...)

    Lol, whut?


    Dat zijn een paar briljanten schrijvers/regisseurs


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dat zijn een paar briljanten schrijvers/regisseurs


    Oh oke.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn topics, channel1 is trouwens mijn favoriet, al streamt i soms heel sloom als ik mindere internetverbinding heb.


    Aan niets denken is ook denken.

    1channel werkt ook goed voor series (:


    Caution first, always.

    Heey, ik gebruik altijd 1channel maar hij doet een beetje vreemd, op mn mobiel doet hij het al een tijdje niet maar oke, nu wil hij ook niet meer op mn laptop echt goed werken. Maar ik wil heel graag The Last Enemy (een korte serie met 5 episodes) kijken ergens, maar kan hem niet vinden.. Weet iemand waar ik hem wel kan vinden?
    Alvast bedankt :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oeehhh. Handig! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    www.allmyvideos.net is een heel goede site. Via TvMuse kijk ik altijd The Hills. Goede kwaliteit, laat snel, geen pop-ups of andere gekkigheid. Geen downloads nodig voor kijken of aanmelden op hun site. (voor series)

    Verder is voor series ook www.tvmuse.eu ook heel goed. Aanmelden is niet nodig, maar zo kun je bijhouden welke afleveringen van series je al hebt gezien. Aanmelden met FB mogelijk.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 22:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    www.allmyvideos.net is een heel goede site. Via TvMuse kijk ik altijd The Hills. Goede kwaliteit, laat snel, geen pop-ups of andere gekkigheid. Geen downloads nodig voor kijken of aanmelden op hun site. (voor series)

    Verder is voor series ook www.tvmuse.eu ook heel goed. Aanmelden is niet nodig, maar zo kun je bijhouden welke afleveringen van series je al hebt gezien. Aanmelden met FB mogelijk.


    1000 maal dank! :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel