• BOEMBOEM.
    my heart is beating fast, when I see One direction

    Meeting:
    We willen een meeting gaan doen in Utrecht. (datum is nog niet bekend)
    Wie mogen er allemaal van ouders enzo?

    -Lieke.
    -Joëlla.
    -Robin.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 23:45 ]


    Some things are changing too much.

    oh ik ben trouwens Chelsea eh manne xd
    hahaha en dit is het profiel van my en ee nander meisje
    van dit verhaal reclame xd


    Liam light up our world like nobody else

    robiinnx schreef:
    (...)


    jaa ind haha,


    en al was het wel Niall wees dan gewoon blij voor hemxd


    Ik ben ook blij voor hem... maar alsnog is het best een shock maar ik zal zeker niet dat meisje haten met wie hij date.


    What's so bad about being different?

    Bradford schreef:
    Eigenlijk zou ik meer mensen moeten bellen en sms'n want ik heb nog 200,75 euro beltegoed xd


    Ik zou ook meer mensen moeten bellen x'D Want veel sms'en werkt blijkbaar niet x'D
    Ik heb 109,28 euro beltegoed en krijg er woensdag weer 20 euro bij x'D Haha met een abonnement gaat het gewoon niet op :o

    GVD HEEFT LIAM EEN VRIENDIN? -cries in a corner and will never come out of it again

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 21:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    robiinnx schreef:
    (...)


    Ja ik ben Harry zijn vriendin (: sorry maar ik mocht natuurlijk niks zeggen.

    maar, sinds wanneer heeft hij een vriendin hahaha,
    maaargoed als het zo is en hij gelukkig is
    i'm happy too (:


    ... How DARE YOU?
    I have a child with him. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    robiinnx schreef:
    (...)


    Ja ik ben Harry zijn vriendin (: sorry maar ik mocht natuurlijk niks zeggen.

    maar, sinds wanneer heeft hij een vriendin hahaha,
    maaargoed als het zo is en hij gelukkig is
    i'm happy too (:


    Niet liegen!!! Chanou is zijn vriendin!! En dat zijn mijn ouders!!
    Toch mama? :3

    oke ik ben blij dat hetniet waar is. ik zou dat meisje nooit gaan haten, want ik ben blij voor ze, maar als je dat voor het eerst hoort, ja dan ben je gewoon poep jaloers, dat blijf je wel, maar nu schrik je gewoon enzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)

    Ik zou ook meer mensen moeten bellen x'D Want veel sms'en werkt blijkbaar niet x'D
    Ik heb 109,28 euro beltegoed en krijg er woensdag weer 20 euro bij x'D Haha met een abonnement gaat het gewoon niet op :o

    Ja, maar eigenlijk is al dat beltegoed nog van me vader, ik heb me mobiel pas sinds vrijdag.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sestican schreef:
    GVD HEEFT LIAM EEN VRIENDIN? -cries in a corner and will never come out of it again


    Jaa is hij al niet een tijd terug met danielle?
    hij heeft haar pas leren golven eh
    ik was ook best teleurgesteld xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    OMFG, alleen Liam heeft een vriendin D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ben ik hier nou echt de enige die het helemaal niet erg zou vinden dat ze een vriendin zouden hebben? Ik bedoel ik zou blij voor ze zijn (:
    En alsnog ik geloof het als ze het zelf zeggen en ik het ook ECHT met mijn eigen ogen zie (:

    One Direction Talk Girls

    'What Makes You Beautiful' singers Harry, Liam, Louis, Niall and Zayn talk One Direction romance.


    But what about the girls in their lives?

    "Me and Liam have pretty similar taste," Zayn revealed.

    "It's never caused a proper row between us but if we both spot the absolute dream woman, you never know..."

    Zayn was dating fellow contestant on The X Factor, Rebecca Ferguson, but they broke up earlier this year.

    Now single, Zayn says he looks for intelligence in a woman, while Louis goes for "cheeky" girls and Niall is after the shy ones.

    Meanwhile Louis has a romantic way of chatting to the One Direction fans in France.

    "I always make sure I say, 'Bonjour' to the French girls," he told the Daily Star.

    "My french is getting tres bien!"

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 21:18 ]


    What's so bad about being different?

    ik ben ook blij voor Liam hoor, ik bedoel in mijn dromen ben ik al met hem, dat is al goed genoeg xD


    i'm broken, do you hear me.

    hahahahaha, ik krijg gelijk twee boven mensen op mn dak xd

    wat een leuke fantasie ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    ik ben ook blij voor Liam hoor, ik bedoel in mijn dromen ben ik al met hem, dat is al goed genoeg xD

    Haha, idd! En ik heb altijd Niall nog ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.