• BOEMBOEM.
    my heart is beating fast, when I see One direction

    Meeting:
    We willen een meeting gaan doen in Utrecht. (datum is nog niet bekend)
    Wie mogen er allemaal van ouders enzo?

    -Lieke.
    -Joëlla.
    -Robin.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 23:45 ]


    Some things are changing too much.

    robiinnx schreef:
    (...)

    je bent niet de enige hoor (:
    ik ben ook gewoon blij voor ze,
    ik weet toch wel dat ik ze misschien ooit wel ontmoet maar een date zal ik toch nooit krijgen, en ik geloof het ook pas als ze het zelf zeggen en ik het ook echt zien (:


    En ik was pas weer op een forum geen idee meer welke, dus ik zo zeggen dat ik ook fan ben enzo, hun vragen wie ik het leukste vind dus ik zeg;
    Ja ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier super leuk zijn, maar ik vind harry wel het leukste :D
    kwam er een meisje: HARRY IS AL VAN MIJ DUS GA MAAR WEG

    sorry maar ik kan echt niet tegen dat soort mensen, je bent gewoon een fan en je hoort bij de 1Dfamily, and come on, blijf realistisch


    JA dat had ik ook, ik zat zo in maart ofzo op een forum en daar hadden ze echt hun favoriet en je mogt er preceis niet bij dat vond ik echt stom ik bedoel wees realistisch, zoals jij zegt


    i'm broken, do you hear me.

    robiinnx schreef:
    (...)

    je bent niet de enige hoor (:
    ik ben ook gewoon blij voor ze,
    ik weet toch wel dat ik ze misschien ooit wel ontmoet maar een date zal ik toch nooit krijgen, en ik geloof het ook pas als ze het zelf zeggen en ik het ook echt zien (:


    En ik was pas weer op een forum geen idee meer welke, dus ik zo zeggen dat ik ook fan ben enzo, hun vragen wie ik het leukste vind dus ik zeg;
    Ja ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier super leuk zijn, maar ik vind harry wel het leukste :D
    kwam er een meisje: HARRY IS AL VAN MIJ DUS GA MAAR WEG

    sorry maar ik kan echt niet tegen dat soort mensen, je bent gewoon een fan en je hoort bij de 1Dfamily, and come on, blijf realistisch


    Haha wow dat klopt echt helemaal :o
    Serieus die mensen hebben geen leven. Net zoals ik vind die jongens echt geweldig, maar ik vind ze niet leuk leuk, zoals dat ik er echt verliefd op ben, want ik ken ze niet :s

    xJoellaMalik schreef:
    Goed?? ^^


    ik mag ook van mijn ouders hoor (:

    en nu heb ik iedereen dr nummer opgeslagen ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    EN TOEN LEERDE Ik QUIZLET KENNEN & VOORAL, JULIE


    i'm broken, do you hear me.

    Wie maakt het nieuwe topic zo???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    robiinnx schreef:
    (...)

    ik mag ook van mijn ouders hoor (:

    en nu heb ik iedereen dr nummer opgeslagen ;D

    Okee.
    doet iemand het in het volgende topic overzetten.?


    Some things are changing too much.

    oke ik ben nu aan het verzinnen hoe ik mijn ouders moet gaan vragen of ik mag, want ik heb ze nog nooit van q vertelt...


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)

    Haha wow dat klopt echt helemaal :o
    Serieus die mensen hebben geen leven. Net zoals ik vind die jongens echt geweldig, maar ik vind ze niet leuk leuk, zoals dat ik er echt verliefd op ben, want ik ken ze niet :s


    Ja inderdaad...(:
    en je bent een fan wees al blij als je ze een keer ziet/ontmoet


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    EN TOEN LEERDE Ik QUIZLET KENNEN & VOORAL, JULIE



    ik zat eerst op girlscene, maar dankzij sanne ben ik hier (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bradford schreef:
    oke ik ben nu aan het verzinnen hoe ik mijn ouders moet gaan vragen of ik mag, want ik heb ze nog nooit van q vertelt...


    HAHAHA THE SAME HERE, maar dat gaat wel mogen, ik heb een vriendin dat in zundert woont zo ben ik vlak in breda met de bus en de eerste keer kan zij ook mee voor de weg eh naar sanne dan, want haar vader woont in breda enzo xd KOMT GOED xd


    i'm broken, do you hear me.

    Bradford schreef:
    oke ik ben nu aan het verzinnen hoe ik mijn ouders moet gaan vragen of ik mag, want ik heb ze nog nooit van q vertelt...



    euhm.. ze weten adt je fan bent van 1D? zeg gewoon eerst dat je op een forum zit met een heleboel fans. En dat iedereen heel aardig is en iedereen foto;s van zichzelf heeft gepost ofzo, en dan een paar dagen later dat we een keer met zijn alle willen meeten


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)


    ik zat eerst op girlscene, maar dankzij sanne ben ik hier (:


    ik ook haha maar daar was ik niet echt actief hoor omdat ze daar toch zo hebberig waren xd


    i'm broken, do you hear me.

    Bradford schreef:
    Wie maakt het nieuwe topic zo???


    IK WIL WEL :D


    i'm broken, do you hear me.

    robiinnx schreef:
    (...)


    euhm.. ze weten adt je fan bent van 1D? zeg gewoon eerst dat je op een forum zit met een heleboel fans. En dat iedereen heel aardig is en iedereen foto;s van zichzelf heeft gepost ofzo, en dan een paar dagen later dat we een keer met zijn alle willen meeten

    Ja mijn ouders weten dat ik fan ben van 1D, en dat zou ik kunnen doen, dankjewel alvast <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    IK WIL WEL :D

    Ok :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!