• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

    Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

    Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?


    Forever.

    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    bij ons op school of ergens, loopt ook niks leuks rond... dus nooit gehad ed.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:11 ]

    ... en dat noem je een vriendin? :/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Same. Niet gezoend, geen vriendjes. En als iemand me een keertje leuk vind, vind ik diegene niet leuk. Hmpf.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik heb hetzelfde (cat)
    Iedereen om me heen praat over hun vriendje en dan zit ik er maar een beetje bij van "Ja, nou ja, ik nog nooit een vriendje gehad..."
    Dus ik heb geen tips D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    StoryBelle schreef:
    ... en dat noem je een vriendin? :/


    Alis volat propriis.

    Ik ken 't. Twee van mijn vriendinnen hebben nu ook een vriendje die bij ons op school zitten. Ik zou 't wel leuk vinden om een vriendje te hebben maar nee, d'r loopt niks bruikbaars rond in de buurt.. ):