• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

    Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

    Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?


    Forever.

    Lykos schreef:
    bij ons op school of ergens, loopt ook niks leuks rond... dus nooit gehad ed.



    jup dat heb ik dus ook...

    StoryBelle schreef:
    ... en dat noem je een vriendin? :/


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Had precies hetzelfde. Maar weet je wat de beste tip is die ik heb gekregen?

    Loslaten. Laat het idee van: 'Nu wil ik ook een vriendje en ik zal iedere kans grijpen een leuke te krijgen!' gewoon gaan, en opeens is er ontzettend veel belangstelling voor je. (tenminste, zo ging het bij mij)

    En verder: Luister gewoon niet naar wat die vriendin zegt. Je bent een hartstikke mooi meisje, en ik weet ook zeker dat er heus wel jongens zijn die op jou zouden vallen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nee het is niet gek, ik verlang ook naar een vriendje, maar ik ga niet de eerste de beste jongen pakken omdat ik zo graag een vriendje wil. ik wacht wel gewoon totdat ik echt verliefd ben


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Severed schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zit met ongeveer hetzelfde als jou, alleen zeggen mijn vriendinnen nooit dat ik niet mooi genoeg ben (rare 'vriendin' heb je trouwens als ze dat zegt tegen je), en heb ik het geluk dat eigenlijk ongeveer iedereen van mijn vriendinnen geen vriendje heeft (:


    effort never betrays you

    Severed schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'