• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

    Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

    Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?


    Forever.

    Genius schreef:
    (...)
    Shut up, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken (joehoe) Het kan altijd erger.

    Nooo, het wordt ook nog wel erger bij mij :'D Dus ik mag me zorgen maken :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Nooo, het wordt ook nog wel erger bij mij :'D Dus ik mag me zorgen maken :Y)

    Helemaal niet! Ga dan gewoon een keer met mij mee uit :'D


    -

    eh nee.

    same here heb helaas geen tips of ervaring (doeg)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Same problem here. De jongens zien me meer als een gewone vriendin dan vriendin-vriendin. Dus ik kan je helaas geen tips geven. Sorry darling c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn moeder komt me zelfs al vertellen dat ik een vriendje nodig heb. (joehoe)


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is niet vreemd, echt niet. Ik zou me ook geen raad weten zonder de mijne... Sorry voor dit waardeloze advies.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tsjaa, soms beeld ik me wel 'ns in hoe het zou zijn om verliefd te zijn. Maar goed, ik ben het niet en nooit geweest. Ik hou me gewoon voor dat het nog een keer komt (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sommige van jullie geven echt goed advies, maar ik heb eigenlijk niet veel aan 'Je bent pas 14'. Ik ben 14, zit in de 4e klas en dat betekend dat ik dit jaar examen doe, en iedereen om me heen heeft een vriendje of een vriendin en dan kom ik.. helemaal alleen. En mijn ouders blijven maar door zeuren: "heb je nou al een vriendje?" - "Je hebt stiekem echt wel een vriendje hea?" "Hé, heb je nou al een vriendje?".

    Maarja, ik zal gewoon af moeten wachten tot het zo ver is voor me (:


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    Sommige van jullie geven echt goed advies, maar ik heb eigenlijk niet veel aan 'Je bent pas 14'. Ik ben 14, zit in de 4e klas en dat betekend dat ik dit jaar examen doe, en iedereen om me heen heeft een vriendje of een vriendin en dan kom ik.. helemaal alleen. En mijn ouders blijven maar door zeuren: "heb je nou al een vriendje?" - "Je hebt stiekem echt wel een vriendje hea?" "Hé, heb je nou al een vriendje?".

    Maarja, ik zal gewoon af moeten wachten tot het zo ver is voor me (:


    Je moet je daar gewoon echt niet druk om maken. Ik vind deze maatschappij daarin zo pusherig. Tegenwoordig zie je al reclames van kinderen van 12 die zogenaamd 'verliefd' zijn. Dat is nog veel te jong om daarvan iets af te weten. Het ligt niet aan jou, veel mensen denken tegenwoordig gewoon dat dat soort dingen normaal zijn en ze zijn bang dat als ze het niet doen ze achterlopen, dus persoonlijk denk ik dat veel meiden en jongens zich veelal ook te snel haasten en zichzelf dwingen om aan zoiets te beginnen. Maar dat is dan mijn mening. In ieder geval, richt je gewoon op andere dingen waarvan je kan genieten, het is zonde om je leven zo op die manier te verspillen en je steeds zorgen te maken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Yarilo schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rarity schreef:
    Ik heb hetzelfde (cat)
    Iedereen om me heen praat over hun vriendje en dan zit ik er maar een beetje bij van "Ja, nou ja, ik nog nooit een vriendje gehad..."
    Dus ik heb geen tips D:


    Firm believer of all that is magic

    Ambrosine schreef:
    Sommige van jullie geven echt goed advies, maar ik heb eigenlijk niet veel aan 'Je bent pas 14'. Ik ben 14, zit in de 4e klas en dat betekend dat ik dit jaar examen doe, en iedereen om me heen heeft een vriendje of een vriendin en dan kom ik.. helemaal alleen. En mijn ouders blijven maar door zeuren: "heb je nou al een vriendje?" - "Je hebt stiekem echt wel een vriendje hea?" "Hé, heb je nou al een vriendje?".

    Maarja, ik zal gewoon af moeten wachten tot het zo ver is voor me (:


    je moet je niet teveel aantrekken van wat anderen zeggen
    gwn wachten en het komt vanzelf wel ;)

    alleen heeft dat bij mij geen effect xD

    Helemaal herkenbaar! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zo iemand noem je toch geen vriendin?
    En ik herken het,
    Een vriendin van mij heeft dat ook.


    26 - 02 - '16