• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

    Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

    Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?


    Forever.

    First of all, dump die achterlijke kapsones die je 'vriendin' noemt. Like, hoe kun je daar vrienden mee zijn? En daarna, je moet eerst jezelf respecteren om een vriendje te kunnen hebben. Dus als jij lekker in je vel zit, en jezelf mooi vind zal het ook makkelijker gaan voor de tegenpartij. Boekennerd speaking.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StoryBelle schreef:
    ... en dat noem je een vriendin? :/

    Regigigas schreef:
    Same. Niet gezoend, geen vriendjes. En als iemand me een keertje leuk vind, vind ik diegene niet leuk. Hmpf.

    Gezoend met een gast die niet eens leuk was(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yarilo schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rarity schreef:
    Ik heb hetzelfde (cat)
    Iedereen om me heen praat over hun vriendje en dan zit ik er maar een beetje bij van "Ja, nou ja, ik nog nooit een vriendje gehad..."
    Dus ik heb geen tips D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En ik weet niet wat die vriendin zeikt, maar ik kijk net in je fotoboek en je bent harstikke mooi!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb dat ook een periode gehad, toen er eindelijk een jongen interesse had, ben ik daarvoor gegaan. Zonder dat ik hem leuk vond. Heel stom en heel veel drama uiteindelijk.
    Het aller belangrijkste is dat je zelfvertrouwen uitstraalt, dat je blij bent met jezelf. Ik weet dat dat niet makkelijk is. Maar van jezelf houden is een goed begin (:
    En ik heb ook even naar je foto's gekeken, volgens mij heb jij een jaloerse 'vriendin'.

    En onthoud: beter een goede relatie met iemand die nog even op zich laat wachten, dan een relatie omdat je het zo graag wil.


    Fuck the world, I don't care.

    Wat een vriendin zeg.. Die zal wel heel erg onzeker over zichzelf zijn. Trek je er niet zoveel van aan, het komt vanzelf op je pad (:


    I love you Tim

    love the single life *O*
    relaties hebben bij mij alleen maar voor gezeik gezorgd.
    ga een keer uit, dans met leuke jongens

    edit: u serious? jij te lelijk voor een vriendje? dat mens is gek. ik keek net in je gastenboek en jij bent mooi *O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 9:26 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jesus Jolene jij bent dus echt niet lelijk hé!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Troost je, ik ben bijna 16 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, gezoend of weet ik veel wat.
    Je bent trouwens helemaal niet lelijk, ik snap niet waarom dat kind zoiets tegen jou zegt. Dat noem ik niet echt een vriendin hoor (:
    Trouwens; ik dacht ook vaak zulke dingen, maar toen een jongen met mij wou heb ik hem aan de kant gezet omdat ik 'm niet wou, maar ook omdat ik soort van angst opeens kreeg. Ik wil me nog niet binden, al droom ik er wel vaak over (:

    Dat denk ik ook al zo'n 14 jaar. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Same thing gurl. Al mijn vriendinnen hebben gezoend en alles. Maar ze zeggen dat mijn tijd wel komt en nou ja, het boeit me niet. Weet je, gewoon lekker genieten van je vrienden en als je een leuke jongen ziet en het klikt en alles dan komt het wel toch?


    SLOAN.

    Die vriendin van jou moet dr bek houden, er zijn genoeg meisjes op jou leeftijd die nog geen vriendje hebben gehad. Jij kan er niets aan doen dat je nog nooit een vriendje hebt gehad, en die vriendin van jou doet daar dom over. Zij zal zeker elke week een ander vriendje hebben, of niet?

    Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, ben bijna 16.


    Destroy what destroys you.

    Gewoon puur jezelf zijn (wat een waardeloze tip ik weet het)
    gewoon veel lachen. vinden jongens leuk.
    gewoon leuke kleren. dan straal je al meer als je je mooi leuk of blij bent.
    And youre Perfect (gewoon zoals je ebnt)

    ik heb precies hetzelfd. nouwja niet precies iets anders.

    ow en als jou vriendin dat zegt zou ik even denken of dat wel een echte vriendin is !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3