• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Echt hé. Er zijn zoveel mensen die hun best doen om een goed verhaal in elkaar te steken, krijgen ze één reactie met een "snel verder!" of zo in.

    Evaporate schreef:
    Echt hé. Er zijn zoveel mensen die hun best doen om een goed verhaal in elkaar te steken, krijgen ze één reactie met een "snel verder!" of zo in.


    en dan krijgen al die snel geschreven verhaaltjes met een beroemd iemand er in 100 reacties... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik probeer het wel zoveel mogelijk te doen, maar meestal vergeet ik het/zijn er meerdere ongelezen hoofdstukken.


    Are you lost?

    Ik ken het gevoel. Daarom dat ik wél altijd een reactie achterlaat. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zet om de paar hoofdstukken een reactie neer.
    het probleem is dat ik nooit weet wat ik neer moet zetten :')
    ik vind het verhaal dat ik volg heel leuk anders volg ik het ook niet. maar dat iedere keer herhaling vind ik gewoon iets te..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Klopt! Maar als ik zelf een verhaal lees, waar ik bijvoorbeeld vijf hoofdstukken achterloop, zet ik altijd alleen bij de laatste een reactie :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Broadcaster schreef:
    Als ik een verhaal lees en het echt goed vind, zet ik altijd een mooie reactie neer. Maar ik lees niet zo veel en als ik het snel doorlees vind ik het zonde om een reactie te zetten, want daar heeft de schrijfster niets aan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bloomsbury schreef:
    Klopt! Maar als ik zelf een verhaal lees, waar ik bijvoorbeeld vijf hoofdstukken achterloop, zet ik altijd alleen bij de laatste een reactie :Y)


    dat heb ik ook(:


    Ivar Oosterloo.

    Ik snap ook niet dat er zoveel mensen beweren reacties achter te laten, maar wel iedereen zich er in kan vinden dat ze niks krijgen. Dan klopt er toch ergens iets niet en beweren een aantal toch het wel te doen, terwijl het niet zo is? :Y)
    Niet om met vingertjes te wijzen, maar daar lijkt het wel op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat vind ik ook wel. Like ik heb iets rond de 20 abbo's en ik krijg nooit reacties. Allee 2 ofzo

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 12:56 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Bij mij laten 10 van de 40 abo's een reactie achter, zelfs dat nog zelden. Eerlijk gezegd verlies ik dan een beetje de wil om te schrijven, snap je. Ik wil dat kunst gewaardeerd wordt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Bij mij laten 10 van de 40 abo's een reactie achter, zelfs dat nog zelden. Eerlijk gezegd verlies ik dan een beetje de wil om te schrijven, snap je. Ik wil dat kunst gewaardeerd wordt.


    Agreed. Ze hoeven heus ook niet alle 40 iets achter te laten, maar tussen de 10 en 20 is in mijn ogen heel normaal dan - Mits de mensen niet te egoïstisch zijn om alleen maar te kijken, kijken en niet te kopen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..

    Yarilo schreef:
    Ik snap ook niet dat er zoveel mensen beweren reacties achter te laten, maar wel iedereen zich er in kan vinden dat ze niks krijgen. Dan klopt er toch ergens iets niet en beweren een aantal toch het wel te doen, terwijl het niet zo is? :Y)
    Niet om met vingertjes te wijzen, maar daar lijkt het wel op.


    Er zijn veel mensen die lezen, maar niet op het forum zitten, dus dat kan alsnog kloppen..

    Fantasia schreef:
    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.