• De titel zegt het al. Wat vind jij het mooiste aan je zelf? Ik mijn haar, iloveit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm.
    Mijn ogen wel en mijn haar.
    Ow en mijn nagels! Die zijn altijd mooi wit en ze glimmen ZONDER nagelak. (:
    Oja en mijn neus! ;D Ik hoor zoveel mensen vaak tegen me zeggen dat mijn neus schattig is! :3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 11:38 ]


    Sometimes it's best not to care.

    ogen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn oogkleur en mijn haar.
    Oh en mijn neus, want die is klein en schattig met een aantal sproetjes.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 11:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    eigenlijk alles wel, maar als ik zou moeten kiezen dan ben ik toch het meest trots op mijn haar(krul)


    KATSU!

    mijn haar en wenkbrauwen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Stray schreef:
    Mijn benen. Ze zijn lang en dun daar ben ik wel trots op.


    We accept the love we think we deserve.

    ogen en lach

    mijn gezicht :)

    Mijn haar(alhoewel ik het wel heel graag wil verven)
    En mijn ogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ehh, ik heb redelijk verfijnde handen en mensen zeggen dat mijn ogen mooi zijn. Daar houdt het ook wel bij op :W.


    i put the fun in funeral

    Mijn oogkleur (groen)


    I'll live every second like it is my last one <3

    Mijn ogen en het feit dat ik er vast in geloof dat ze me moeten nemen zoals ik ben, en anders naar de maan mogen vliegen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn linkerpinknagelstriempje

    Neh, idk, niets denk..


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Mn ogen en mn haar
    De rest walg ik van!


    the world is filled with people that we dont understand

    Mijn ogen & wenkbrauwen