• De titel zegt het al. Wat vind jij het mooiste aan je zelf? Ik mijn haar, iloveit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben trots op mijn ogen, mijn lippen, mijn grootte en mijn armspieren. De rest vind ik mwaaah tot lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mijn dikke haar als het een beetje zit. alleen ik heb het blond geverft, maar binnenkort word het weer mijn eigen haarkleur bruin.


    Let's dance the night away!

    kuiltje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    mijn verstand en relativiteits-vermogen.

    ik vind mijn benen en mij haar heel erg mooi aan men zelf ik heb helle mooie sterkevole bennen en ik heb een helle aparte bruine kleur ogen al schijnt de zon er in kleuren ze oranjebruinig

    mijn haren vind ik wel mooi, vooral vanwege de 'stijlheid' en de kleur. [donkerbruin tot zwart]. Dat was het zo ongeveer ;$

    mijn armen ze zijn dun maar gespierd

    Mijn lippen, ze hebben een mooie vorm en zijn niet te dik of te dun. Precies goed (:
    En anders kies ik mijn blauwe ogen (:

    wat ik het mooiste deel van mezelf vind?

    mijn vriend, want voor mij is hij een deel van wie ik ben.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn haar. Het is lichtblond met een slag erin.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mijn haar, mijn mond, mn neus en mn rondingen :D

    Als ik echt iets moest kiezen,
    zouden het ook mijn ogen zijn
    en ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik ook redelijk wijs ben

    maar op zich haat ik mijn uiterlijk eigenlijk

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 16:30 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Kleur ogen


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    mijn ogen en mijn haar, als het zijn dag heeft.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn ogen. De rest is bluughhhaifjoasfjlz.


    - Rock, Metal, Hardcore <3