• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    typt inmiddels 2765de bericht xD*

    GEFELICII

    maar in ieder gavel; er is dus veel meer aan de hand, en die anorexia is gewoon een fabeltje

    Hy heeft ckr geen anorexia als je ziet wat hij allemaal weg vreet. Het zijn (Bill&Tom) gwoon jongens die slank zijn van zichzelf.
    En al zou BILL een stoornis hebben, zal het geen anorexia zijn.

    klopt helemaal

    trouwens, een STOORNIS heeft hij niet hoor xD


    [hooguit het schattigheids-syndroom xD]

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?

    In andere woorden: op sterven na dood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is altijd al dun geweest, maar ik moet toegeven dat het u wel héél dun is. 5O kilo??? Komaan!! Eerst woog hij rond de 54, dan was hij wa bijgekomen en woog hij 58 en nu is hy trug afgevalle. Ik vind hem mooier als hy 58 woog. En dat is nog mager!! Maar ik denk nie dat hy anorexia heeft. Als hy maar een beetje afvalt, is hij direct heel mager, omdat ie zo dun is. Dat is tog logisch?


    XxX.


    Got up on the wrong side of life today

    wat bedoel je met latijn??

    ik ben zo bang!!! straks valt hij dood tijdens een optreden
    hij mag geen anorexia hebben!!
    bill mag het zichzelf niet aandoen!!
    hij zal eraan doodgaan!!
    denkt hij dan niet aan zijn fans!?!?
    en trouwens , dat roken is slecht voor zijn stembanden en longen!!
    en als bill doodgaat zullen veel fans ook dood willen!!
    ik zit hier nu alweer te wenen omdat ik niet wil dat bill doodgaat!!


    i'm eating gummybears

    ik ben zo bang!!! straks valt hij dood tijdens een optreden
    hij mag geen anorexia hebben!!
    bill mag het zichzelf niet aandoen!!
    hij zal eraan doodgaan!!
    denkt hij dan niet aan zijn fans!?!?
    en trouwens , dat roken is slecht voor zijn stembanden en longen!!
    en als bill doodgaat zullen veel fans ook dood willen!!
    ik zit hier nu alweer te wenen omdat ik niet wil dat bill doodgaat!!
    streskip! hy gaat echt niet dood hoor! doe maar rustig -.-'

    (...) streskip! hy gaat echt niet dood hoor! doe maar rustig -.-'
    xD idd, sorry dat ik het zeg hoor, maar toen ik dat las had echt zo iets van ''omg, hoezo hysterische fan? -.-''

    ik ben zo bang!!! straks valt hij dood tijdens een optreden
    hij mag geen anorexia hebben!!
    bill mag het zichzelf niet aandoen!!
    hij zal eraan doodgaan!!
    denkt hij dan niet aan zijn fans!?!?
    en trouwens , dat roken is slecht voor zijn stembanden en longen!!
    en als bill doodgaat zullen veel fans ook dood willen!!
    ik zit hier nu alweer te wenen omdat ik niet wil dat bill doodgaat!!

    .. Chill. Je kent hem niet eens. Echt zonde om te huilen om hem ^^'


    Mew <3

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?


    Dat is een spreekwoord, Net zoals: vissers latijn enz. Ja, het is ook een taal die je krijgt op het gym en da's KUT ik heb dus ook totaaaaaaaal geen zin in grieks BLÉGH!

    maar dat bericht klopt ook langs geen kanten he, ze zeggen 50 kilo is te weinig voor 1.77 m... Bill meet al sinds 2005 geen 1.77 meer... en over die 50 kilo, hoe moet OK!-magazine dat nu weer weten? gaan ze hem interviewen dan zo eve tussendoor, 'ohja bill, hoeveel weeg jij nou precies?' -_- ik geloff er helemaal niks van, ze hebbe gewoon weinig te vertellen over hen omdat ze aan het opnemen zijn, vorige jaar ging gustav uit de band stappen en dat is ook niet gebeurd...

    Omg hy kijkt wel erg ongelukkig..
    Maar hy kon op die foto's netzo goed ziekjes zyn of zyn dag niet hebben hoor..