• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?



    ma da is ne gezegde van da ge helemaal bekaf zijt en da ge echt nimee kunt

    Het gaat de laatste tijd niet echt super met TH, dat valt mij wel op. Ze lachen steeds minder, en hun ogen stralen niet als ze wel lachen, eerlijk gezegd.

    Naja, wij kunnen er niks aan doen. We moeten er gewoon op vertrouwen dat ze op zichzelf passen, en ons met onszelf bemoeien..
    Het is hun leven, hun probleem (als er echt wat is), hun beslissingen. Alleen zij zouden er wat aan veranderen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?


    dat is denk ik gewoon een soort gezegde achtig iets
    beetje vaag xd

    Bill heeft zowiesoo van die Jeukbeenderen die je heel goed ziet (tis toech jeukbeenderen ofzoo:O??)

    Enn die mensen van de krant/media en alles maken van een Mug een Olifant z]!

    hij kijkt niet zo gelukkig. o.O

    vind ik oowk

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?

    jaa, das ene taal äber in dit geval gaat het om en gezegde
    en dit gezegde wil zeggen dat ze radeloos zijn

    Hij werd al eerder van anorexia beschuldigd, was toen ook niets van waar


    BAM!

    Ik denk niet dat Bill Anorexia heeft maar ik denk wel dat ze het onwijs zwaar hebben met al dat touren en nieuwe Cd's en al die fans die ook onwijs veel energie opeisen niet dat het slecht is ze hebben er zelf voor gekozen maar ik denk dat ze echt weer aan vakantie toe zijn en goed rust moeten nemen, zonder paparazzi enzo. gewoon een paar weken zonder al de stress van het dagelijks leven zeg maar.
    Ik hoop dat ze wel goed op hun gezondheid letten, maar dat zal toch wel?


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik denk dat hij gewoon altijd zo dun is hoor, en trouwens ik ben 15 en weeg ook maar 36 >.< komt omdat ik helemaal niks aankom.. ook al eet ik 3 zakken chips en 10 kilo chocola ik ben nog steeds 36 :S.


    Nvt

    Heeft mijn vriendin ook. Die weegt 40 kilo en is denk ik 1.70
    Maar Bill heeft dat altijd wel een beetje gehad.

    Weet ik .. Bill is vreselijk mager tegewoordig Ö
    & hij draagt een lange zwarte broek & zwarte t-shirt als hij op het strand zit? :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind al tijden dat ze er slecht uitzien enzo.
    Bill zei vorig jaar niet voor niets dat hij enorm lang zich depressief heeft gevoelt. En die ziektes komen ook deels door alles enzo. Anyway, ja, maar dat had ik al door voor dit artiekeltje

    Weet ik .. Bill is vreselijk mager tegewoordig Ö
    & hij draagt een lange zwarte broek & zwarte t-shirt als hij op het strand zit? :8

    jaaa, egt wel

    Dit hoort eerder bij het forum tokio Hotel - geruchten^^

    Zo even verplaatst^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heel goed. ^^