• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    En dan te bedenken dat ik vroeger een clown knuffel had die altijd aan een haakje aan de muur hing. :'D

    lol


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    maar hij was hot :$ kan mij et schelen :$ vincent was vaag haha XD Hayashi is cuwl ;D


    Hayashi was awesome (cat)
    Alleen hij had een 15 jarig meisje aangerand ofzo en toen mocht hij geen jury zijn, in de Uri Geller daarop -_-

    Radke schreef:
    (...)

    Hayashi was awesome (cat)
    Alleen hij had een 15 jarig meisje aangerand ofzo en toen mocht hij geen jury zijn, in de Uri Geller daarop -_-


    Ahww en ik las uri geiler..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Radke schreef:
    (...)

    Hahaha, ik ook :'D

    Dat is toch een eng idee :'D Ik was vroeger altijd al bang dat ie tot leven kwam als ik sliep hahaha


    -

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ahww en ik las uri geiler..


    :'''D wtf

    Radke schreef:
    (...)

    :'''D wtf


    Niet mijn schuld !!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is toch een eng idee :'D Ik was vroeger altijd al bang dat ie tot leven kwam als ik sliep hahaha


    Omg, dat is herkenbaar :')
    Ik staarde er altijd naar, omdat ik dacht dat ie bewoog
    /daar begon de clown-angst :'D(cat)

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Niet mijn schuld !!


    URI GELLER.
    Met twee Ellen. (cat)

    Radke schreef:
    (...)

    URI GELLER.
    Met twee Ellen. (cat)



    Jaja i know :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.