• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Ik schrok toen ik et woord verloofde zag xd maar je bent al 20 xd


    Lol hahaha.
    Ik moest net het licht uitdoen toen werd ik bang dus maakte ik mijn bureau lamp aan. xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Genius schreef:
    (...)
    (clown) or (wbw)


    Dan kies ik voor de clown.. die plaatje is wel grappig.. op 1 of ander manier..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Dan kies ik voor de clown.. die plaatje is wel grappig.. op 1 of ander manier..


    Dude, ik maak je serieus zo bang dat je liever dood gaat dan een nacht met mij doorbrengen? Hahahahahhaaaaa! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dude, ik maak je serieus zo bang dat je liever dood gaat dan een nacht met mij doorbrengen? Hahahahahhaaaaa! 8D


    Yeah.. zo iets (A)

    Komt door die clown emoticonnetje !!! en toen moest ik denken aan me knuffeltje die ik al heb sinds me geboorte.. en dat is een clown.. met een rammelaartje !! :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Yeah.. zo iets (A)

    Komt door die clown emoticonnetje !!! en toen moest ik denken aan me knuffeltje die ik al heb sinds me geboorte.. en dat is een clown.. met een rammelaartje !! :$


    You're doomed to live with clowns ... Forever.
    Also ... I'm in your mind now - Never leaving. (duivel)


    [Dit plaatje is wel bijna eng zo vaag als die gast kijkt :'D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    You're doomed to live with clowns ... Forever.
    Also ... I'm in your mind now - Never leaving. (duivel)


    [Dit plaatje is wel bijna eng zo vaag als die gast kijkt :'D]



    of this een mannelijke wijf of een man met tieten..

    Serieus.. nog ff en ik ga incognito

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadat er ooit bij Sims1 een clown uit een of ander schilderij was gekomen durfte ik het spel nooit meer te spelen (':


    Behind the laughter it actually means something.

    Stocking schreef:
    Nadat er ooit bij Sims1 een clown uit een of ander schilderij was gekomen durfte ik het spel nooit meer te spelen (':


    Wrm denk je dat ik die schilderij nooit nam :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    You're doomed to live with clowns ... Forever.
    Also ... I'm in your mind now - Never leaving. (duivel)


    [Dit plaatje is wel bijna eng zo vaag als die gast kijkt :'D]



    Stop please, met die plaatjes!!!!
    Ik wil morgen niet met een blacked-out face naar mijn schoonmoeder zitten kijken. *DEnkt aan Elfjes en andere schattige dingen*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stocking schreef:
    Nadat er ooit bij Sims1 een clown uit een of ander schilderij was gekomen durfte ik het spel nooit meer te spelen (':

    Is dat zo? Nooit gehad maar ik had ook nooit schilderijen :'D


    -

    Sudowoodo schreef:
    Wrm denk je dat ik die schilderij nooit nam :$

    Denk je dat ik dat wist? Ik was tien (':


    Behind the laughter it actually means something.

    Stocking schreef:
    (...)
    Denk je dat ik dat wist? Ik was tien (':


    Nja ik wist het ook niet.. maar toen ik et wist zette ik hem er noooit meer neer :$

    mijn katten en honden gingen er altijd dood omdat die vervloekte schoonmaaksters enal ervoor stonden o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nope no problems with clowns. Just dogs, with thank to my mother. ><


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    of this een mannelijke wijf of een man met tieten..

    Serieus.. nog ff en ik ga incognito


    'T is een clowntravestiet. I'm so fucking serious. (cat)
    & Dat doe je niet ... Je zou me nog gaan missen als je nooit meer met me kon praten. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    Nope no problems with clowns. Just dogs, with thank to my mother. ><


    Echt? ;O
    Dan moet je serieus een keer op je gemak met mijn hond omgaan ... Dat is zo'n ontzettende goedzak, die kun je niet anders dan vertrouwen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.