• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Heb het vooral met grote honden, maar merk al snel of een hond lief is. Maar schrik nog altijd als een hond blaft, groot of klein. En het irriteert me mateloos. ><


    Mijne is niet echt groot, maar wel forst. Maar een van de allerliefste honden ooit.
    What happened then?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Onze Quila knuffelt alles en iedereen en is echt iedereens vriend. Ze is alleen nogal een grote schijterd, ondanks d'r formaat en stoere uiterlijk. 8D
    Met de tijd neem ik nog eens een vis ... Malibu en een hondje samen met Val als we samenwonen, Hertog Jan of Johnnie Walker ofzo

    Meen je niet haha, ik wil ook een vis! :'D


    -

    Lycaon schreef:
    (...)
    Heb het vooral met grote honden, maar merk al snel of een hond lief is. Maar schrik nog altijd als een hond blaft, groot of klein. En het irriteert me mateloos. ><


    -dejavu moment-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    Meen je niet haha, ik wil ook een vis! :'D


    Ik ga trouwens gewoon m'n kamer volhangen met posters van clowns als jij ligt te slapen volgende keer. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Mijne is niet echt groot, maar wel forst. Maar een van de allerliefste honden ooit.
    What happened then?

    Aangeleerd van kleins af aan door me moeder. Zij is er bang voor en ik heb dat opgepikt. Durfde vroeger langs geen enkele hond te lopen, nu doe ik dat wel, ben alleen bij de bekende gevaarlijke honden nog voorzichtig.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Aangeleerd van kleins af aan door me moeder. Zij is er bang voor en ik heb dat opgepikt. Durfde vroeger langs geen enkele hond te lopen, nu doe ik dat wel, ben alleen bij de bekende gevaarlijke honden nog voorzichtig.


    Mijn hond lijkt op een boxer volgens sommigen (mensen met geen/weinig verstand ervan), waardoor veel mensen er met een boog omheen lopen. Terwijl het vaak juist de allerliefste honden zijn, waar die kleintjes veel sneller bijten of w/e. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ga trouwens gewoon m'n kamer volhangen met posters van clowns als jij ligt te slapen volgende keer. (wbw)

    Wat hou ik toch van je hahaha :'D


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Mijn hond lijkt op een boxer volgens sommigen (mensen met geen/weinig verstand ervan), waardoor veel mensen er met een boog omheen lopen. Terwijl het vaak juist de allerliefste honden zijn, waar die kleintjes veel sneller bijten of w/e. (no_chears)

    Klopt, boxers zijn juist hele speelse honden. Het zijn vooral die kut keffertje enzo waar je voor moet oppassen. Maar goed ik denk wel wat ik me op me gemak voel bij je hond. :P Ik schrik alleen wel als hij blaft. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Klopt, boxers zijn juist hele speelse honden. Het zijn vooral die kut keffertje enzo waar je voor moet oppassen. Maar goed ik denk wel wat ik me op me gemak voel bij je hond. :P Ik schrik alleen wel als hij blaft. xD




    Op dit moment hou ik van Ziva,, dat is een klein mormel :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ga trouwens gewoon m'n kamer volhangen met posters van clowns als jij ligt te slapen volgende keer. (wbw)

    Ik wil wel helpen door als clown te verkleden en onder het bed te verstoppen. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik wil wel helpen door als clown te verkleden en onder het bed te verstoppen. (A)


    .... o-O heb medelijden met Jacq o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik wil wel helpen door als clown te verkleden en onder het bed te verstoppen. (A)


    Ik denk dat Jacky momenteel liever heeft dat iemand zich in d'r verstopt. :'D
    Je ziet hem wel, je ziet hem niet, je ziet hem wel, je ziet hem niet :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Trouwens ik weet nu zeker dat ik voor de clown kies ;D heb super vriend die hem wel wegtrapt :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jacky momenteel liever heeft dat iemand zich in d'r verstopt. :'D
    Je ziet hem wel, je ziet hem niet, je ziet hem wel, je ziet hem niet :'D


    duveltje in een doos?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jacky momenteel liever heeft dat iemand zich in d'r verstopt. :'D
    Je ziet hem wel, je ziet hem niet, je ziet hem wel, je ziet hem niet :'D

    Whahaha wil ik ook wel doen hoor. -wbw-


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.