• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    Nope no problems with clowns. Just dogs, with thank to my mother. ><


    Omg ;D ik blijf voor altijd bij me ma dan ;D kan je me niet stalken ;D
    we hebben een Tequila en een ziva ;D
    -tequila; -zo beschermend als de pest tegen over me broertje en me ma en heeft me al paar keer gegrepen -.- maar kruizing golden retriever & border collie
    - Ziva een mini York ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Echt? ;O
    Dan moet je serieus een keer op je gemak met mijn hond omgaan ... Dat is zo'n ontzettende goedzak, die kun je niet anders dan vertrouwen.

    En die kwijlt ook graag :'D


    -

    AriaM schreef:
    (...)


    Stop please, met die plaatjes!!!!
    Ik wil morgen niet met een blacked-out face naar mijn schoonmoeder zitten kijken. *DEnkt aan Elfjes en andere schattige dingen*


    Maar je keert zelf steeds terug ... Can't resist the urge to tease. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    'T is een clowntravestiet. I'm so fucking serious. (cat)
    & Dat doe je niet ... Je zou me nog gaan missen als je nooit meer met me kon praten. 8D


    Ach jij gaat ook altijd incognito D: telkens als je met me praat en syll zegt schrik ik me dood maar dan blijk jij het te wezen die het dood leuk vind om dr naam telkens te veranderen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Omg ;D ik blijf voor altijd bij me ma dan ;D kan je me niet stalken ;D
    we hebben een Tequila en een ziva ;D
    -tequila; -zo beschermend als de pest tegen over me broertje en me ma en heeft me al paar keer gegrepen -.- maar kruizing golden retriever & border collie
    - Ziva een mini York ;D


    Hé, mijn hond heet ook Tequila! Amerikaanse (zoals Jacky zegt, bij eten kwijlende) Bulldog. En mijn kat heet Baileys. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Maar je keert zelf steeds terug ... Can't resist the urge to tease. 8D



    :D ik vraag me gewoon af, wanneer er meer mensen kome die ook clowns eng vinden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severed schreef:
    (...)

    Hé, mijn hond heet ook Tequila! Amerikaanse (zoals Jacky zegt, bij eten kwijlende) Bulldog. En mijn kat heet Baileys. :]

    I love little Baileys <3


    -

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ach jij gaat ook altijd incognito D: telkens als je met me praat en syll zegt schrik ik me dood maar dan blijk jij het te wezen die het dood leuk vind om dr naam telkens te veranderen D:


    Lol, ik heb deze sinds vanochtend, dus nu heb je minimaal 2, en anders zeker een maand rust rond mijn naam. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hé, mijn hond heet ook Tequila! Amerikaanse (zoals Jacky zegt, bij eten kwijlende) Bulldog. En mijn kat heet Baileys. :]



    ghehe xd grappig XD Mweh Tequila is geen kwijlbak -.- meet een bijtding -.-
    wel een knuffel ding.. als die wilt.. toch durf ik et amper meer XD

    & de katten hier [bij me ma] heten ghost en yoyo -ook al die al paar weken weg- en de kat bij me pa; tijgertje.. ook al is die dik.,.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Lol, ik heb deze sinds vanochtend, dus nu heb je minimaal 2, en anders zeker een maand rust rond mijn naam. 8D


    Yeah


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    I love little Baileys <3

    (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)
    (bloos)


    Awh so sweet! (wedding)


    -

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    ghehe xd grappig XD Mweh Tequila is geen kwijlbak -.- meet een bijtding -.-
    wel een knuffel ding.. als die wilt.. toch durf ik et amper meer XD

    & de katten hier [bij me ma] heten ghost en yoyo -ook al die al paar weken weg- en de kat bij me pa; tijgertje.. ook al is die dik.,.


    Onze Quila knuffelt alles en iedereen en is echt iedereens vriend. Ze is alleen nogal een grote schijterd, ondanks d'r formaat en stoere uiterlijk. 8D
    Met de tijd neem ik nog eens een vis ... Malibu en een hondje samen met Val als we samenwonen, Hertog Jan of Johnnie Walker ofzo


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Onze Quila knuffelt alles en iedereen en is echt iedereens vriend. Ze is alleen nogal een grote schijterd, ondanks d'r formaat en stoere uiterlijk. 8D
    Met de tijd neem ik nog eens een vis ... Malibu en een hondje samen met Val als we samenwonen, Hertog Jan of Johnnie Walker ofzo


    Ghehe ok (: mja joun tequila en de mijne zijn andere ras soort ;P
    en mijn tequila -nja this de hond van me ma.. mja- die is zo beschermend als de pest zoals ik al eerder zij xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Echt? ;O
    Dan moet je serieus een keer op je gemak met mijn hond omgaan ... Dat is zo'n ontzettende goedzak, die kun je niet anders dan vertrouwen.

    Heb het vooral met grote honden, maar merk al snel of een hond lief is. Maar schrik nog altijd als een hond blaft, groot of klein. En het irriteert me mateloos. ><


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.