• De stelling van deze week luidt:
    Je kan enkel 100% jezelf zijn, als je helemaal alleen bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, bij sommige vriendinnen ben ik gewoon mezelf.
    En aangezien ik nogal gestoord ben xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    hmmmm... dat hangt een beetje van de personen met wie je bent af...


    KATSU!

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    Being fat is a terrible disease too...

    Eens, je past jezelf, bewust of onbewust, altijd wel aan, aan mensen om je heen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Eens.


    I was an angel living in the garden of evil

    Eens.


    The truth is out there.

    eens en oneens; ligt er net aan, bij sommige mensen kun je helemaal jezelf zijn, bij andere weer neit

    Wat ik in mijn vorige reactie zei en: Ik weet ook helemaal niet of 100% jezelf bestaat. Bij mij is er geen moment dat ik zeg: 'Oh, nu ben ik mezelf.' Wel momenten dat ik weet dat ik dat niét ben. Anyway, als ik me gewoon goed voel bij mensen en dingen aan hen kan vertellen die me bezighouden, dan weet ik niet waarom ik niet mezelf zou zijn, of minder dan wanneer ik alleen ben. Als ik alleen ben breng ik trouwens veel van mijn tijd lezend door, wanneer ik dus ook niet helemaal mezelf ben, want dan zit ik in het hoofd van een personage.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wat ik in mijn vorige reactie zei en: Ik weet ook helemaal niet of 100% jezelf bestaat. Bij mij is er geen moment dat ik zeg: 'Oh, nu ben ik mezelf.' Wel momenten dat ik weet dat ik dat niét ben. Anyway, als ik me gewoon goed voel bij mensen en dingen aan hen kan vertellen die me bezighouden, dan weet ik niet waarom ik niet mezelf zou zijn, of minder dan wanneer ik alleen ben. Als ik alleen ben breng ik trouwens veel van mijn tijd lezend door, wanneer ik dus ook niet helemaal mezelf ben, want dan zit ik in het hoofd van een personage.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je wordt elke keer door alles en iedereen beïnvloed, waardoor je eigen ik op ten duur ook veranderd. Dus wie ben je dan écht?
    Ik ben het eens met de stelling, omdat als ik alleen ben nergens rekening mee hoef te houden. Als ik bij mijn vriendinnen ben, hebben ze altijd wel iets op te merken. Of het nou gaat over mijn lach, uiterlijk of zeggen... En stiekem word ik daar echt verdrietig van. Maar weten zij veel? Zij zien mij enkel met dat vastgelijmde masker, die alleen afgaat als ik alleen ben, omdat niemand me dan écht kan kwetsen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Eens. Ik denk dat je bij iedereen bepaalde dingen niet doet. ^^


    Take me to wonderland

    Oneens. Ik ben altijd mezelf, overal. Juist als ik alleen ben, heb ik het gevoel dat ik mezelf niet ben. Omdat ik me dan niet uit.


    I love you Tim

    Eens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!