• De stelling van deze week luidt:
    Je kan enkel 100% jezelf zijn, als je helemaal alleen bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Soms wel, soms niet. Bij sommige mensen kan ik echt mezelf zijn, bij andere wat minder en bij weer anderen helemaal niet. Dus ik ben er zo half mee eens.


    The sun will rise and we will try again.

    eens en toch weer niet :8 want het ligt eraan hoe jezelf bent en de mensen om je heen,


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ens. Onbewust of bewust pas je jezelf aan aan je omgeving.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    Sometimes it's best not to care.

    Eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens. als je bij andere mensen bent beinvloeden ze toch een soort van je persoonlijkheid

    Eens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    oneens, je wordt altijud beinvloed door omgeving al ben je alleen. Ik geloof ook niet in 100 procent jezelf zijn want ieder mens ontwikkelt zich dus verandert dat altijd.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Eens, onbewust pas je je aan aan andere


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Oneens.
    Het ligt er natuurlijk aan wat je onder 100% jezelf verstaat. Ik denk niet dat dat echt bestaat, want je karakter wordt niet alleen gevormd door je genetische aanleg, maar ook door je omgeving. Als jij iemand bent die zich makkelijk aanpast, ben je dan jezelf of niet? Elke aanpassing, elke gebeurtenis, alles heeft invloed op je karakter. Je zult nooit 100% jezelf zijn.


    To live would be an awfully big adventure

    eens, je hebt dan niet de boefte je aan te passen aan anderen of je te moeten schamen voor iets wat je doet


    All I need is your love

    Oneens, misschien verschilt het van mens tot mens, maar ik kan mijzelf zijn wanneer ik wil.

    volgens mij heb je gewoon geen jezelf. je past jezelf altijd aan, bij wie je ook bent.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    Great minds think alike.