• De stelling van deze week luidt:
    Je kan enkel 100% jezelf zijn, als je helemaal alleen bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens.


    Jus drein jus daun

    DarkSavior schreef:
    Soms wel, soms niet. Bij sommige mensen kan ik echt mezelf zijn, bij andere wat minder en bij weer anderen helemaal niet. Dus ik ben er zo half mee eens.


    Firm believer of all that is magic

    iPotter schreef:
    Oneens. Bij mensen die ik heel goed ken - mijn beste vriendin, familie - voel ik me even veel mezelf als alleen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens.

    Oneens. Je bent altijd jezelf, maakt niet uit waar, sterker nog; de mate waarin je jezelf aanpast is ook weer afhankelijk van hoe je bent.
    De mens is een complex wezen ^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Poseidon schreef:
    Ja, want je moet anders altijd wel een keer ergens rekening mee houden.


    comfort in c h a o s

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    StarWind schreef:
    Oneens. Je bent altijd jezelf, maakt niet uit waar, sterker nog; de mate waarin je jezelf aanpast is ook weer afhankelijk van hoe je bent.
    De mens is een complex wezen ^-^

    Nou ik niet hoor, ik ben nooit mezelf bij anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.

    Wat een goede stelling! (Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ja, want verder is er toch niemand:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    In mijn geval wel.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Poseidon schreef:
    Ja, want je moet anders altijd wel een keer ergens rekening mee houden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right